REKLAMA
TYLKO U NAS

MIDAS: CenterNet S.A. zawarł umowę z Multichannel Marketing Group Sp. z o.o.

2009-06-22 18:55
publikacja
2009-06-22 18:55
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 50 / 2009
Data sporządzenia: 2009-06-22
Skrócona nazwa emitenta
MIDAS
Temat
CenterNet S.A. zawarł umowę z Multichannel Marketing Group Sp. z o.o.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bie¿¹ce i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Narodowego Funduszu Inwestycyjnego Midas S.A. ("Fundusz") informuje, że w dniu dzisiejszym otrzymał od spółki CenterNet S.A. (podmiotu w 100% zależnego od Funduszu, zwanego dalej "CenterNet") zawiadomienie o zawarciu w dniu 22 czerwca 2009 roku Umowy o współpracy ("Umowa") z Multichannel Marketing Group Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (zwana dalej "MCMG"). Umowa jest konsekwencją podpisanej przez CenterNet i Fundację Lux Veritatis Umowy o współpracy (o czym Fundusz informował w Raporcie bieżącym nr 43/2009 z dnia 14 czerwca 2009 roku).

Postanowienia Umowy:

- Określenie szczegółowego zakresu realizacji działań dotyczących obsługi klienta w ramach telefonii komórkowej oznaczonej marką "wRodzinie";
- Zobowiązanie MCMG do m.in. zaprojektowania procedur obsługi klienta oraz realizacji działań telemarketingowych.

Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i jest zawarta na czas nieokreślony. CenterNet wartość przedmiotu Umowy szacuje na ok. 7 milionów złotych w pierwszym roku jej trwania. Umowa nie przewiduje kar umownych. Jako zabezpieczenie ewentualnych roszczeń MCMG, wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, Fundusz wystawi pięć weksli własnych "in blanco" do wysokości 0,5 miliona złotych każdy.

Pozostałe warunki nie odbiegają od powszechnie stosowanych w tego typu umów.

Umowa jest elementem realizacji strategii rynkowej CenterNet, mającej na celu wprowadzenie na rynek i profesjonalną obsługę klientów i potencjalnych klientów telefonii komórkowej oznaczonej marką "wRodzinie".

Umowa została uznana przez Fundusz za znaczącą ze względu na jej szacowaną wartość, która przekracza 10% kapitałów własnych Funduszu.

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. (Dz.U. 2009, Nr 33, poz. 259).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2009-06-22 Jacek Felczykowski Wojciech Palukiewicz Prezes Zarządu Członek Zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki