Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Podróże przyszłości: Jak technologia i personalizacja zmieniają usługi finansowe

Spersonalizowane usługi finansowe dla podróżnych to takie, w których klient czuje, że "bank podróżuje z nim". O tych zmieniających się oczekiwaniach Polaków, z których ponad 40 proc. planuje w tym roku wyjazd za granicę – rozmawiał w studiu Pulsu Biznesu na EKF w Sopocie Mateusz Oleksy, pełniący obowiązki dyrektora generalnego Visa w Polsce.

(fot. Materiały dla mediów)

Mateusz Oleksy wskazuje, że intensywność podróżowania Polaków napędza oczekiwania wobec banków. Klienci wymagają coraz bardziej spersonalizowanych usług. Karta wielowalutowa jest podstawą, ale kluczowe są też wygoda wymiany walut w aplikacjach czy ubezpieczenia. Podróżni cenią szeroką paletę usług (jak eSIM) w jednym miejscu i są gotowi za to płacić. Visa wspiera banki technologicznie, a najnowszym kierunkiem jest integracja infrastruktury płatniczej z agentami AI. Rozwiązanie Visa Intelligence Commerce umożliwia sztucznej inteligencji finalizację procesu zakupowego związanego z podróżą – od planowania po płatności. Agenci AI doskonale odpowiadają na potrzebę personalizacji i upraszczania usług, co musi odbywać się w bezpiecznym środowisku. Visa, jako globalna firma technologiczna, cyfryzuje płatności i dostarcza usługi, będąc „strażnikiem" bezpieczeństwa.

reklama

Dowiedz się więcej o tym, jak technologia i personalizacja zmieniają rynek usług finansowych dla podróżnych – obejrzyj rozmowę wideo z Mateuszem Oleksym.

Partnerem publikacji jest Visa

Źródło: Materiał partnera
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty