Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Awaria w BNP Paribas. Klienci nie mieli dostępu do swoich pieniędzy

, aktualizacja: 2024-05-23 11:43

Trwa awaria w banku BNP Paribas. Klienci nie mogą zalogować się zarówno do systemu bankowości internetowej, jak i do aplikacji mobilnej. Tym samym niemożliwe jest wykonanie przelewów czy skorzystanie z płatności Blik.

fot. Anastasiia Skorobogatova / Shutterstock

W czwartek (23 maja) na kilka minut przez godziną 9:00 pojawiły się pierwsze sygnały o problemach z dostępem do kont klientów BNP Paribas. "Jeśli się nie mylę, do bankowości internetowej i mobilnej w banku BNP nie można się zalogować" - informują czytelnicy Bankier.pl w wiadomościach przesyłanych do redakcji.

reklama

"Ta witryna jest nieosiągalna" - przeczytamy w komunikacie, który wyświetla się zamiast strony logowania do bankowości internetowej banku BNP Paribas. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku aplikacji mobilnej.

Awaria w BNP Paribas. Klienci nia mają dostępu do swoich pieniędzy (BNP Paribas / mat. własne)

"Nie udało się nawiązać połączenia z bankiem. Sprawdź swoje połaczenie internetowe i spróbuj ponownie. Jeśli błąd będzie się powtarzał, skontaktuj się z bankiem i podaj kod błędu. (111)" - czytamy w komunikacie pojawiającym się podczas próby zalogowania do aplikacji mobilnej BNP Paribas.

Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym banku BNP Paribas. Czekamy na odpowiedź.

(Bankier.pl)

DF

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty