W czwartek (23 maja) na kilka minut przez godziną 9:00 pojawiły się pierwsze sygnały o problemach z dostępem do kont klientów BNP Paribas. "Jeśli się nie mylę, do bankowości internetowej i mobilnej w banku BNP nie można się zalogować" - informują czytelnicy Bankier.pl w wiadomościach przesyłanych do redakcji.
"Ta witryna jest nieosiągalna" - przeczytamy w komunikacie, który wyświetla się zamiast strony logowania do bankowości internetowej banku BNP Paribas. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku aplikacji mobilnej.
"Nie udało się nawiązać połączenia z bankiem. Sprawdź swoje połaczenie internetowe i spróbuj ponownie. Jeśli błąd będzie się powtarzał, skontaktuj się z bankiem i podaj kod błędu. (111)" - czytamy w komunikacie pojawiającym się podczas próby zalogowania do aplikacji mobilnej BNP Paribas.
Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym banku BNP Paribas. Czekamy na odpowiedź.
DF