Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A, jako pierwsza instytucja w Europie, wdrożyła w czerwcu rozwiązanie Adobe LiveCycle Barcoded Forms dla Ascent Capture, dostarczone przez DICOM Polska. Czytaj dalej
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A, jako pierwsza instytucja w Europie, wdrożyła w czerwcu rozwiązanie Adobe LiveCycle Barcoded Forms dla Ascent Capture, dostarczone przez DICOM Polska. Czytaj dalej
Nordea Bank Polska, główny sponsor Sceny Letniej w Gdyni Orłowie, zaprasza do udziału w konkursach towarzyszących temu teatralnemu wydarzeniu. Jak co roku, nagrodzeni zostaną autorzy najpiękniejszych zdjęć dokumentujących życie sceny na orłowskiej plaży oraz najlepszy aktor letniego sezonu wybrany przez publiczność. Na laureatów i uczestników zabawy czekają wartościowe nagrody. Czytaj dalej
Eksperci Open Finance i „Parkietu” porównali kredyty hipoteczne we frankach szwajcarskich – Nordea Habitat, z oprocentowaniem 3,38 proc., okazał się najniżej oprocentowanym kredytem w tej walucie dostępnym na rynku. Czytaj dalej
Nordea Bank Polska przygotował dla swoich klientów – posiadaczy karty kredytowej Nordea Aspiracje – konkurs, w którym do wygrania są dwuosobowe wycieczki do Szwecji, Norwegii, Finlandii i Danii oraz unikatowe przewodniki po Skandynawii. Czytaj dalej
Nordea Bank Polska premiuje sprzętem elektronicznym klientów, którzy zainwestują w fundusze skupione w Nordea Inwestor. Czytaj dalej
Roczne bezpłatne prowadzenie rachunku eFirma lub eFirma plus dla wszystkich finalistów oraz wysokiej klasy notebooka z drukarką i komórkowy Internet bezprzewodowy dla zdobywcy pierwszego miejsca w konkursie „Gdyński Biznesplan” ufundował Nordea Bank Polska. Czytaj dalej
Nordea Bank Polska SA otrzymał – już po raz trzeci z rzędu – prestiżowe wyróżnienie „Elite Quality Recognition Award” od jednego z największych banków amerykańskich JPMorgan Chase. Czytaj dalej
Nordea Bank Polska jest już po raz siódmy partnerem Międzynarodowego Forum Gospodarczego w Gdyni. Eksperci banku wezmą udział w panelu paliwowo-energetycznym. Czytaj dalej
Nordea Bank Polska jest sponsorem najnowszej wystawy w Muzeum Narodowym w Krakowie zatytułowanej „Nie tylko art déco”. To kontynuacja podjętej w ubiegłym roku współpracy, za którą bank Nordea otrzymał od Muzeum Narodowego medal uznania i dołączył do grona „Darczyńców Muzeum”. Czytaj dalej
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej Nordea Bank Polska z udziałem znanego z programu telewizyjnego „Europa da się lubić” Toniego Hyyryläinena, który zachęca do skorzystania z nowych rozwiązań kredtytu mieszkaniowego Nordea Habitat. Czytaj dalej
Nordea Bank Polska S.A. zakończył I kwartał 2007 roku z wynikiem finansowym netto na poziomie ponad 11,4 mln zł. Uzyskał więc wynik o ponad 25 procent lepszy niż w I kwartale 2006 roku. Czytaj dalej
GE Money, przejmując mini-BPH, wedrze się do grupy największych banków. To kolejny przykład rosnącej konkurencji na rynku finansowym. Banki w ciągu najbliższych lat będą musiały zainwestować w budowę nowych placówek ponad miliard złotych - czytamy w "Gazecie Wyborczej". Czytaj dalej
Kredyt mieszkaniowy Nordea Habitat znalazł się w czołówce zestawienia najtańszych kredytów we frankach szwajcarskich opublikowanym przez tygodnik „Przekrój”. Nordea Bank Polska znalazł się też w czołówce wspólnego rankingu tygodnika „Polityka” i firmy doradczej Open Finance, oceniającego zadowolenie klientów z kredytu mieszkaniowego po roku od jego otrzymania. Czytaj dalej
Nordea planuje uruchomienie 150 nowych placówek w Polsce w ciągu dwóch do trzech lat. Bank zatrudni 150 wysoko wykwalifikowanych menedżerów, a docelowo w sumie blisko 800 nowych pracowników. Nordea bardzo wysoko ocenia potencjał polskiego rynku bankowego i spodziewa się do 2011 roku potrojenia przychodów. Czytaj dalej
Ruszyła nowa kampania reklamowa Nordea Bank Polska. Jej twarzą jest znany z poprzednich działań reklamowych banku Toni Hyyryläinen, który tym razem zachęca do skorzystania z kredtytu mieszkaniowego Nordea Habitat. Czytaj dalej