Analitycy IDMSA.PL w raporcie z dnia 2008.02.03 wydali rekomendację "kupuj" dla akcji Multimedia Polska. Cena docelowa: 12.70 zł. Czytaj dalej
Analitycy IDMSA.PL w raporcie z dnia 2008.02.03 wydali rekomendację "kupuj" dla akcji Multimedia Polska. Cena docelowa: 12.70 zł. Czytaj dalej
Analitycy DM PKO BP w raporcie z dnia 2007.12.24 wydali rekomendację "kupuj" dla akcji Multimedia Polska. Cena docelowa: 11.20 zł. Czytaj dalej
Analitycy UniCredit CA IB w raporcie z dnia 2007.08.20 pozostawili bez zmian rekomendację dla akcji Multimedia Polska na poziomie "kupuj". Cena docelowa: 13.20 zł. Czytaj dalej
Koncern Multimedia Polska zakupił od firmy Marton z Golubia Dobrzynia sieci kablowe: w Łowiczu, Rawie Mazowieckiej, Głownie, Pajęcznie, Zduńskiej Woli i Poddębicach. Największe z nich są w Łowiczu i w Rawie, bo mają blisko 4 tys. abonentów Czytaj dalej
Spółka Multimedia Polska z Gdyni kupiła 15 sieci telewizji kablowych od osoby fizycznej. Nieoficjalnie wiadomo, że sprzedawcą jest Mariusza Trąbczyńskiego, właściciela firmy Marton.Multimedia zapłaciły 40,87 mln zł Czytaj dalej
Analitycy UBS Warburg w raporcie z dnia 2007.07.18 podwyższyli rekomendację dla akcji Multimedia Polska do "kupuj". Cena docelowa: 15.40 zł. Czytaj dalej
Analitycy UniCredit CA IB w raporcie z dnia 2007.06.14 pozostawili bez zmian rekomendację dla akcji Multimedia Polska na poziomie "kupuj". Cena docelowa: 15.40 zł. Czytaj dalej
Analitycy UBS Warburg w raporcie z dnia 2007.05.17 wydali rekomendację "neutralnie" dla akcji Multimedia Polska. Czytaj dalej
Analitycy J. P. Morgan w raporcie z dnia 2007.05.15 podwyższyli rekomendację dla akcji Multimedia Polska do "przeważaj". Czytaj dalej
Analitycy Wood & Company w raporcie z dnia 2007.04.18 wydali rekomendację "kupuj" dla akcji Multimedia Polska. Cena docelowa: 16.00 zł. Czytaj dalej
Analitycy UniCredit CA IB w raporcie z dnia 2007.02.20 wydali rekomendację "kupuj" dla akcji Multimedia. Cena docelowa: 15.40 zł. Czytaj dalej
Analitycy J. P. Morgan w raporcie z dnia 2006.12.22 wydali rekomendację "neutralnie" dla akcji Multimedia. Czytaj dalej
Największym kosztem uruchomenia działalności telekomunikacyjnej jest wybudowanie infrastruktury sieciowej - uważa Magda Borowik, analityk rynku telekomunikacyjnego. Multimedia Polska ma to za sobą. Pozytywnie należy ocenić chęć wejścia firmy w segment MVNO, wirtualnego operatora komórkowego. Czytaj dalej
Telewizja, internet i telefonia w jednym staje się medium przyszłości. Spółka Multimedia na rozwój oferty planuje pozyskać pieniądze z giełdy. Czytaj dalej
Telekomunikacja Polska planuje wejście na rynek telewizji kablowej. Jeśli do tego dojdzie, UPC Polska straci pierwszą pozycję, ucierpią też pozostałe firmy, jak Vectra, Multimedia czy Grupa Aster. TP S.A. swoje usługi może od razu zaoferować 1,5 mln klientów. Czytaj dalej