Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Żabka wprowadza własną markę Le'Frog

Żabka stratuje z własnymi daniami gotowymi po nazwą Le'Frog. Klienci sklepu na półkach znajdą m.in. sałatki, dania lunchowe oraz desery.

fot. Bartlomiej Kudowicz / FORUM

Sieć sklepów Żabka wprowadziła do swojej oferty świeże dania gotowe. Na początek kupić będą mogli je mieszkańcy stolicy. Z czasem firma przewiduje rozszerzenie sprzedaży produktów na kolejne markety.

reklama

- Z marką Le’Frog zwracamy się na początek do mieszkańców Warszawy, którzy żyjąc i pracując w pośpiechu, chcą zjeść świeży i wysokiej jakości posiłek jak z restauracji. Produkty marki Le’Frog są przygotowywane tego samego dnia, w którym są dostarczane do sklepów (...) Od teraz mogą oni (mieszkańcy Warszawy przyp. red.) wybierać produkty przygotowane ze świeżych i różnorodnych składników w 22 warszawskich sklepach, a niebawem w kolejnych – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

Klienci Żabki przykładowo za sałatkę z łososiem wędzonym i jajkiem (200 g.) zapłacą 13,99 zł. Z kolei mus z kaszy jaglanej (190g.) kosztuje 8,99 zł. Termin ważności każdego dania wynosi 48 godzin od momentu ich przygotowania. Każdego dnia w lipcu po godzinie 19:00 dania z serii Le'Frog można kupić o 30 proc. taniej.

DF

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty