Największy zasięg, czyli procentowy udział realnych użytkowników odwiedzających dany kanał mediowy w populacji wszystkich użytkowników korzystających z internetu w kategorii zakupy online, miało Temu - ok. 66,47 proc.
Drugie w kolejności - Allegro miało zasięg 63,78 proc.
Największy ATS we wrześniu, czyli średni czas, jaki realni użytkownicy spędzają na danym kanale mediowym miało jednak Allegro z wynikiem 1 godz. 34 min. i 8 sek. Temu - 55 min. 47 sek.
W dziesiątce klasyfikowanych są jeszcze dwie pochodzące z Chin platformy - Aliexpress i Shein.
Ten pierwszy miał we wrześniu 9,04 mln użytkowników i 30,33 proc. zasięgu.
Shein miał zaś 7,9 mln użytkowników i 26,52 proc. zasięgu.
Amazon miał 6,96 mln użytkowników i 23,34 proc. zasięgu. (PAP Biznes)
map/ osz/