Kolejne sklepy stawiają na innowacyjne połączenia. Tym razem to Carrefour i Decathlon w ramach współpracy wprowadziły nowe rozwiązanie. Od 22 stycznia na terenie hipermarketu Carrefour w Pabianicach działa sklep Decathlon Basic, który zajmuje przestrzeń 180 metrów kwadratowych. "To pierwszy w Polsce przykład współpracy sieci handlowej oraz sportowej przy formacie store-in-store" – czytamy w informacji prasowej. W specjalnej strefie klienci znają 2 tys. artykułów: do uprawiania fitnessu, sportów zimowych, turystyki, pływania, piłki nożnej oraz biegania. Na wiosnę oferta zostanie poszerzona o wybór rowerów, rolek oraz hulajnóg, zapowiadają partnerzy.
– Partnerstwo biznesowe z marką Carrefour to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie – Nasza współpraca pozwoli klientom zaoszczędzić czas, gdyż w jednym miejscu znajdą zarówno produkty spożywcze, jak i ofertę sprzętów sportowych bardzo dobrej jakości. Póki co projekt ma charakter testowy, ale nie wykluczamy dalszego rozwoju tego konceptu – tłumaczy Paweł Krawczyk, lider ekspansji i rozwoju w Decathlon Polska.
"Sklep Decathlon Basic będzie obsługiwany przez ekspertów marki, którzy zapewnią profesjonalne porady dla osób chcących rozpocząć lub kontynuować przygodę ze sportem. Za wybrane produkty sportowe klient zapłaci w klasycznej lub samoobsługowej kasie hipermarketu Carrefour, a otrzymany paragon będzie uznawany we wszystkich sklepach Decathlon. Wszelkie artykuły sportowe można zwrócić w terminie 90 dni od zakupu" – czytamy w informacji prasowej.
– Bardzo nas cieszy, że dzięki współpracy z marką Decathlon klienci z Pabianic i okolic będą mogli przy okazji codziennych zakupów zadbać o zdrowie nie tylko poprzez wybór zdrowych i świeżych produktów z naszej oferty, ale również poprzez rozwinięcie swoich pasji sportowych – mówi Marek Lipka, Dyrektor Handlowy i Supply Chain, Członek Zarządu Carrefour Polska.
DF