Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Biedronka wprowadza elektroniczne cenówki. Do złudzenia przypominają papier

Biedronka otworzyła właśnie swoją 3,5-tysięczną placówkę. Sklep powstał w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju sieci i jako pierwszy w Polsce został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe.

(fot. Biedronka)

Wcześniej elektroniczne etykiety wprowadził Lidl. Jak to działa? "Wystarczy raz powiązać dany produkt z jego ceną zapisaną w centralnym systemie SAP Biedronki, aby przy każdej zmianie ceny, automatycznie umieszczała się ona już jako poprawna na sklepowej półce. Dodatkowo e-oznaczenia do złudzenia przypominają papier, na którym wcześniej sieć drukowała etykiety cenowe, dzięki czemu oglądanie ich nawet przez dłuższy czas nie męczy oczu" - informuje Biedronka.

reklama

Dzięki tej zmianie klienci będą mieli zawsze pewność, że podana cena za konkretny artykuł, po który sięgają, jest prawidłowa. Z punktu widzenia Biedronki z kolei nowy system oznacza mniejsze zużycie papieru.

Nowo otwarta placówka znajduje się przy ul. Poznańskiej 1W w Skórzewie. Na parkingu znalazła się ładowarka do samochodów elektrycznych (dzięki szybkiemu złączu ładowanie potrwa średnio 20-30 minut), recyklomat (czyli automat, w którym klienci będą mogli dokonać zwrotu plastikowych butelek PET oraz puszek aluminiowych po zakupionych wcześniej napojach), a na dachu panele fotowoltaiczne.

(Biedronka)
(Biedronka)

KWS

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty