Przychody wyniosły 169,6 mln zł wobec 49,9 mln zł w analogicznym okresie 2019 roku. Sprzedaż była zgodna z szacunkami spółki z początku lipca.
Zysk netto spółki sięgnął 25,7 mln zł wobec 13,1 mln zł zysku przed rokiem.
Spółka podała w ubiegły piątek, że po ponownym przeanalizowaniu warunków transakcji, zdecydowała o zmianie sposobu ujęcia w sprawozdaniu kosztu sprzedaży akcji dla nowego prezesa w ramach programu motywacyjnego. W efekcie Ten Square Games nie wykazał - jak wcześniej zapowiadano - jednorazowego kosztu 72,4 mln zł, uwzględnionego w konsensusie PAP Biznes. Spółka będzie zamiast tego ponosić ten koszt proporcjonalnie przez trzy lata - Koszt transakcji w pierwszym półroczu 2020 roku to 6,03 mln zł.
Wydatki marketingowe Ten Square Games na marketing wyniosły w drugim kwartale 72,8 mln zł wobec odpowiednio 14,3 mln zł przed rokiem i 19,1 mln zł w pierwszym kwartale 2020 roku.
W raporcie poinformowano, że w lipcu płatności od graczy w "Fishing Clash" wyniosły 58,8 mln zł i były o 2 proc. wyższe od poprzedniego, rekordowego wyniku z czerwca (57,8 mln zł). Wydatki marketingowe firmy na pozyskiwanie graczy w "Fishing Clash" w ubiegłym miesiącu wyniosły 11,4 mln zł, wobec 14,1 mln zł w czerwcu, 37,3 mln zł w maju i 19,2 mln zł w kwietniu.
Spółka podała, że gry "Hunting Clash" oraz "Flip This House" znajdują się obecnie w fazie soft launch – otwartych testów w wybranych krajach, na podstawie których zarząd podejmie w najbliższych miesiącach decyzję o zakresie dalszych inwestycji w te tytuły. Z kolei trzecia z nowych gier studia, "SoliTales", od lipca 2020 jest dostępna w ramach otwartych testów w większości krajów świata, w tym w USA.
W przypadku gry "Golf Rush", w wyniku przeprowadzonych testów, zdecydowano o wprowadzeniu fundamentalnych zmian zarówno koncepcji wizualnej, jak i samej rozgrywki. Gra ma trafić w nowej formie do fazy soft launch w drugiej połowie 2020 roku. (PAP Biznes)
kuc/ osz/