Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Testy na koronawirusa w Lidlu. Inne sieci chcą wprowadzić do sprzedaży testy na przeciwciała

Pandemia koronawirusa jest już z nami ponad rok. Trzecia fala przybiera na sile, na co odpowiadają sieci handlowe i wprowadzają do swoich ofert testy na obecność przeciwciał na Covid-19. Testy jednej z nich mają wykryć nawet samego wirusa.

fot. Helen Sushitskaya / Shutterstock

Biedronka jako pierwsza wprowadziła do sprzedaży testy na przeciwciała. Od 15 marca można je kupić w sklepach za 49,99 zł. Pomysłem jednak nie jest zachwycony rzecznik Ministerstwa Zdrowia, który zaapelował o rozwagę w tym temacie: "Dyskonty to nie są miejsca, gdzie powinni przychodzić ludzie chorzy po testy; możemy mieć tam nowe ogniska choroby". Jednak wprowadzenie podobnych produktów ogłosiły już kolejne dyskonty.

reklama

Test na koronawirusa w Lidlu

Lidl poszedł o krok dalej i postanowił wprowadzić do swojej oferty nie tylko testy serologiczne, ale takie, które wykryją w organizmie obecność SARS-COV-2.

- Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, również planujemy wprowadzić testy na COVID-19 do oferty Lidl Polska. Zapraszamy do śledzenia naszej oferty produktów na stronie lidl.pl - przekazała portalowi Wirtualne Media Aleksandra Robaszkiewicz, odpowiedzialna za komunikację Lidl Polska.

Póki co nieznana jest data wprowadzenia testów do sprzedaży, ich cena oraz producent.

Test na obecność przeciwciał Covid-19 w Carrefourze

Kolejną siecią, która chce sprzedawać testy, jest francuski Carrefour. W komunikacie przesłanym przez biuro prasowe Wirtualnym Mediom dyskont poinformował: "Obecnie szukamy odpowiednich ofert na rynku. Naszym celem jest zaoferowanie klientom jakościowych, pewnych produktów, posiadających odpowiednie certyfikaty, i jak tylko będzie to możliwe, wprowadzimy je do naszej oferty".

Sieć chciałaby wprowadzić do sprzedaży testy podobne do tych, które rozprowadza już Biedronka.

Produkty finansowe
Produkt
Kwota
Okres
miesięcy

Kaufland również zainteresowany sprzedażą

- W sieci Kaufland z uwagą obserwujemy trendy rynkowe i reagujemy na zmieniające się potrzeby naszych klientów, dlatego też nie wykluczamy wprowadzenia testów na obecność przeciwciał wirusa Sars-Cov-2 do naszej oferty - mówiła portalowi Wirtalnemedia.pl Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska. Kaufland należy do tej samej grupy co Lidl.

DU

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty