„Mój prąd” na czas kwarantanny zawiesza przekazywanie informacji za pośrednictwem infolinii, przeczytamy na stronie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Kontakt telefoniczny niemożliwy będzie do 27 marca 2020 roku. Pytania oraz wątpliwości w najbliższym czasie przesyłać można e-mailowo na adres:
- mojprad@nfosigw.gov.pl,
- wnioskimojprad@nfosigw.gov.pl.
Zainteresowane osoby mogą także skorzystać z informacji na stronie internetowej. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zapewnia, że rozpatrywanie wniosków odbywa się na bieżąco. Do tej pory z dofinansowania skorzystało ponad 21 tys. gospodarstw domowych.
Obecnie trwa drugi nabór wniosków o dofinansowanie. „Mój Prąd” to program skierowany do gospodarstw domowych korzystających z odnawialnych źródeł energii. Można otrzymać dofinansowanie 50% kosztów poniesionych na zakup i montaż paneli słonecznych, maksymalnie 5 tys. zł.
DF
Od 13 do 27 marca 2020 roku kontakt telefoniczny będzie
niemożliwy.
Mój Prąd zawiesza funkcjonowanie infolinii. Kontaktować
można się za pośrednictwem dwóch skrzynek e-mailowych:
·
wnioskimojprad@nfosigw.gov.pl.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
zapewnia, że rozpatrywanie wniosków odbywa się na bieżąco.
DF