REKLAMA

Ryanair zainwestuje w Warszawie 45 mln zł. Zatrudni 200 osób

Katarzyna Wiązowska2025-05-29 09:00redaktor Bankier.pl
publikacja
2025-05-29 09:00

W Warszawie powstanie pierwsze w Europie nowoczesne centrum obsługi klienta Ryanair, które będzie wspierać pasażerów w przypadku opóźnień lub anulowania lotów. Pracę znajdzie tam 200 osób.

Ryanair zainwestuje w Warszawie 45 mln zł. Zatrudni 200 osób
Ryanair zainwestuje w Warszawie 45 mln zł. Zatrudni 200 osób
fot. Schoening / / Forum

Warszawskie CS Escalation Centre to pierwszy tego typu projekt Grupy Ryanair, który ma wspierać pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów, takich jak opóźnienia wynikające z problemów z kontrolą ruchu lotniczego (ATC), niekorzystnych warunków pogodowych czy ograniczonej przepustowości lotnisk. Osoby podróżujące będą mogły uzyskać tam bieżące informacje o opóźnieniach samolotów oraz wyszukać alternatywne połączenia w przypadku anulowanych lotów.

W nowym centrum wykorzystane będą zaawansowane narzędzia cyfrowe m.in. czat i rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które mają umożliwić sprawną komunikację z pasażerami.

Ruszyła rekrutacja

Pomimo cyfrowego charakteru inwestycji, w powstającym obiekcie pracę znajdzie 200 specjalistów odpowiedzialnych za rozwój, nadzór i codzienną obsługę systemu wspierającego pasażerów Ryanair w całej Europie.

Ruszyła już rekrutacja na stanowiska z zakresu obsługi klienta, IT i administracji. Kandydaci powinni dobrze znać język angielski, posiadać umiejętności komunikacji pisemnej oraz gotowość do pracy w dynamicznym środowisku. Natomiast nie jest wymagane doświadczenie w obsłudze klienta online, gdyż firma zapewnia kompleksowe szkolenia.

Pomogą, gdy opóźni się lot

Jak twierdzi Tracy Kennedy, Director of Customer Care w Ryanair, nowe centrum w Warszawie to krok naprzód w kierunku cyfryzacji i redefinicji obsługi klientów.

– CS Escalation Centre skoncentruje się na szybkim i skutecznym wsparciu pasażerów – mówi Tracy Kennedy. – Będzie zapewniać aktualizacje w czasie rzeczywistym, wspierać pasażerów dotkniętych zakłóceniami oraz oferować szybkie odpowiedzi za pośrednictwem czatu na żywo i technologii opartej na sztucznej inteligencji.

W Polsce od 20 lat

Grupa Ryanair działa na polskim rynku od 20 lat.

– Obok polskich linii lotniczych Buzz, posiadających 74 samoloty Boeing 737 i zatrudniających ponad 2000 specjalistów w całym kraju, Ryanair prowadzi we Wrocławiu centrum innowacji i technologii - IT Labs, a także bazę serwisowo-hangarową do naprawy samolotów, gdzie łącznie pracuje ponad 400 inżynierów i specjalistów IT – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes linii lotniczych Buzz z Grupy Ryanair. – Nasz zespół obsługi naziemnej w Krakowie, Katowicach i Warszawie zatrudnia obecnie ponad 700 specjalistów. W tym roku oddamy do użytku w Krakowie nasze pierwsze w regionie Centrum Symulatorowo-Treningowe załóg lotniczych, w którym zatrudnienie znajdzie 150 osób.

Źródło:
Katarzyna Wiązowska
Katarzyna Wiązowska
redaktor Bankier.pl

Dziennikarka prasowa i internetowa. Z wykształcenia ekonomistka, PR-owiec i psycholog komunikacji medialnej. Bliskie jej są tematy dotyczące rynku pracy, przedsiębiorczości i kreatywności. Lubi rozmawiać z ludźmi, poznawać ich historie, również biznesowe. Z pasji – kinomanka.

Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (3)

dodaj komentarz
goscgumka
Tania siła robocza Europy wschodniej na b2b.
Oto sukces i trzydziestopięcioletni dorobek „wolnej Polski” po 89 roku.
Gratuluję Polacy!
to_i_owo
"wykorzystane będą zaawansowane narzędzia cyfrowe m.in. czat..."

No to prawdziwa rewolucja cyfrowa, technologia XXI wieku

Samego początku XXI wieku...
panguzik
" Jesteś 7356 w kolejce , po wysłuchaniu dwunastu godzin melodyjek nasz konsultant porozmawia z Tobą , dziekujemy za cierpliwość "

Powiązane: Praca, płaca i kariera

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki