Przychody grupy LPP ze sprzedaży w marcu 2017 roku wyniosły ok. 466 mln zł i były wyższe rok do roku o ok. 12 proc. - poinformowała spółka w komunikacie. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła ok. 60 proc. i była niższa o 8 pkt. proc. w stosunku do marży zrealizowanej w marcu roku poprzedniego.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–marzec 2017 roku wyniosła 1.356 mln zł i była wyższa o ok. 15,5 proc. niż rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży internetowej w marcu 2017 wyniosły ok. 19,3 mln zł i były wyższe o ok. 63 proc. od sprzedaży zrealizowanej w marcu 2016 roku. Narastająco w okresie styczeń–marzec 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 54,3 mln zł, czyli wzrosła 98,2 proc. rdr.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec marca 2017 roku wyniosła ok. 913 tys. m kw i była większa o ok. 7 proc. od powierzchni handlowej na koniec marca 2016 roku. (PAP Biznes)
seb/ jtt/