Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 111,8 mln zł. W III kwartale 2020 roku wynosił 79,5 mln zł.
Koszty działalności operacyjnej w III kwartale 2021 r. wyniosły 84,8 mln zł wobec 60,1 mln zł rok wcześniej.
Jak podano, grupa pozyskała 38.573 nowych klientów, co oznacza wzrost o 82,1 proc. rdr.
Od początku roku grupa pozyskała 146.427 nowych klientów wobec 73.612 rok wcześniej, co daje wzrost o 98,9 proc.
"To efekt kontynuowania zoptymalizowanej strategii sprzedażowo-marketingowej, większej penetracji rynków już istniejących, sukcesywnego wprowadzania do oferty nowych produktów oraz ekspansji na nowe rynki geograficzne" - napisano.
Ostateczne wyniki finansowe za trzeci kwartał 2021 roku spółka przekaże w raporcie, którego publikacja została przewidziana na 9 listopada.(PAP Biznes)
pel/ ana/