1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Spis załączników:
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO reklama
|
|||||||||||
Raport bieżący nr |
42 | / |
2025 |
||||||||
Data sporządzenia: |
2025-12-02 |
||||||||||
Skrócona nazwa emitenta |
|||||||||||
PZU SA |
|||||||||||
Temat |
|||||||||||
Zmiana porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia PZU SA zwołanego na dzień 23 grudnia 2025 r. |
|||||||||||
Podstawa prawna |
|||||||||||
RN_POZYCJA_16_157 |
|||||||||||
Treść raportu: |
|||||||||||
Zarząd Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń Spółki Akcyjnej z siedzibą w Warszawie („PZU SA”, „Spółka”) działając na podstawie art. 401 § 2 Kodeksu spółek handlowych („KSH”) informuje, że w dniu 2 grudnia 2025 r. Spółka otrzymała od Skarbu Państwa Rzeczypospolitej Polskiej („Skarb Państwa”) – akcjonariusza PZU SA reprezentującego ponad 5% kapitału zakładowego Spółki, zgłoszone na podstawie art. 401 § 1 KSH żądanie uzupełnienia porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki zwołanego na dzień 23 grudnia 2025 r. („Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie”) o punkt „Podjęcie uchwały w sprawie roszczeń o naprawienie szkód wyrządzonych przy sprawowaniu zarządu” wraz z uzasadnieniem oraz projektem uchwały. Na żądanie Skarbu Państwa zmieniony został porządek obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia w ten sposób, że po punkcie 4 dodaje się punkt 5 w brzmieniu: „5. Podjęcie uchwały w sprawie roszczeń o naprawienie szkód wyrządzonych przy sprawowaniu zarządu.” a dotychczasowe punkty 5-8 porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia otrzymują odpowiednio numery 6-9. W związku z powyższym Spółka ogłasza następujący zmieniony porządek obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia: 1. Otwarcie obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia. 2. Wybór Przewodniczącego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia. 3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania i zdolności Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia do podejmowania uchwał. 4. Przyjęcie porządku obrad. 5. Podjęcie uchwały w sprawie roszczeń o naprawienie szkód wyrządzonych przy sprawowaniu zarządu. 6. Zmiany w składzie Rady Nadzorczej. 7. Podjęcie uchwały w sprawie oceny odpowiedniości zbiorowej Rady Nadzorczej. 8. Podjęcie uchwały w sprawie poniesienia kosztów zwołania i odbycia Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia. 9. Zamknięcie obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia. W załączeniu Zarząd Spółki przekazuje wniosek akcjonariusza Skarbu Państwa wraz z uzasadnieniem oraz projektem uchwały. Podstawa prawna: § 20 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 6 czerwca 2025 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. |
|||||||||||
Załączniki |
|||||||||||
Plik |
Opis |
||||||||||
Wniosek Skarbu Państwa z uzasadnieniem. |
|||||||||||
Projekt uchwały Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia przekazany przez Skarb Państwa. |
|||||||||||
MESSAGE (ENGLISH VERSION) |
|||
INFORMACJE O PODMIOCIE>>>
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA |
|||||||||||||
(pełna nazwa emitenta) |
|||||||||||||
PZU SA |
Ubezpieczenia (ube) |
||||||||||||
(skrócona nazwa emitenta) |
(sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) |
||||||||||||
00-843 |
Warszawa |
||||||||||||
(kod pocztowy) |
(miejscowość) |
||||||||||||
Rondo Ignacego Daszyńskiego |
4 | ||||||||||||
(ulica) |
(numer) |
||||||||||||
(22) 566 55 55 |
(22) 582 25 57 |
||||||||||||
(telefon) |
(fax) |
||||||||||||
compliance@pzu.pl |
www.pzu.pl |
||||||||||||
(e-mail) |
(www) |
||||||||||||
526-025-10-49 |
010001345 |
||||||||||||
(NIP) |
(REGON) |
||||||||||||
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ |
|||||
Data |
Imię i Nazwisko |
Stanowisko/Funkcja |
Podpis |
||
2025-12-02 |
Monika Guzek |
Dyrektor Zarządzająca ds. Regulacji - Pełnomocnik Zarządu ds. realizacji giełdowych obowiązków informacyjnych |
Monika Guzek |
||