Spis treści:
reklama
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 17 | / | 2025 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2025-08-07 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
Arlen S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Wybór oferty Arlen-Tec Sp. z o.o. jako najkorzystniejszej w postępowaniu przetargowym | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Arlen S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym informuje, że w dniu 7 sierpnia 2025 roku Spółka powzięła informację o wyborze przez Skarb Państwa – Komendanta Głównego Policji (dalej „Zamawiający”) oferty spółki Arlen-Tec Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („Wykonawca”), tj. spółki zależnej od Spółki, jako najkorzystniejszej w przetargu nieograniczonym ogłoszonym przez Zamawiającego pn. „Zawarcie umowy ramowej na produkcję i dostawę kurtek służbowych zimowych z podpinką i ocieplaczem z polaru na okres 36 miesięcy”. Spółka wskazuje przy tym, że oferta Wykonawcy została wybrana przez Zamawiającego jako jedna z trzech najkorzystniejszych ofert złożonych w postępowaniu, co stanowi maksymalną liczbę wykonawców z którymi – stosownie do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – mogą zostać zawarte umowy ramowe w ramach ww. przetargu. Cena oferty złożonej przez Wykonawcę w ramach opisanego powyżej postępowania przetargowego wynosi 1 105,77 zł brutto za jedną sztukę kurtki służbowej zimowej z podpinką i ocieplaczem z polaru. Spółka informuje, że przedmiotem ww. przetargu było wyłonienie przez Zamawiającego wykonawców, z którymi zawarte zostaną umowy ramowe na okres 36 miesięcy, określające zasady i warunki, na jakich Zamawiający może zlecić danemu wykonawcy (w drodze odrębnych umów wykonawczych (zamówień)) produkcję i dostawę kurtek służbowych zimowych z podpinką i ocieplaczem z polaru dostarczanych do jednostek organizacyjnych Policji. Umowy te mają charakter umów ramowych i nie zobowiązują Zamawiającego do udzielenia poszczególnym wykonawcom (w tym Wykonawcy) jakichkolwiek zamówień, lecz regulują tryb zawierania umów wykonawczych (zamówień). Stosownie do projektowanych postanowień umowy ramowej wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) poszczególne zamówienia mogą dotyczyć od 2 000 do 5 000 sztuk kurtek służbowych zimowych z podpinką i ocieplaczem z polaru. Łączna wartość środków, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o wskazaną umowę ramową, wynosi 52 830 000,00 zł brutto. W wykonaniu umowy ramowej zawierane będą umowy wykonawcze w ten sposób, że do wybranych przez Zamawiającego wykonawców kierowane będą zapytania dotyczące dostawy poszczególnych partii zamówienia, w odpowiedzi na które poszczególni wykonawcy zobowiązani są składać oferty na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż określone w umowie ramowej, przy czym cena jednostkowa ma być nie wyższa od ceny jednostkowej określonej w umowie ramowej (z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian ceny jednostkowej w przypadkach szczegółowo określonych w umowie ramowej). Termin realizacji poszczególnych zamówień udzielanych w ramach umowy ramowej wynosi maksymalnie 150 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy wykonawczej. O zawarciu umowy ramowej oraz o jej warunkach Spółka poinformuje niezwłocznie po jej zawarciu. |
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
Arlen Spółka Akcyjna | ||||||||||||||||
(pełna nazwa emitenta) | ||||||||||||||||
Arlen S.A. | ||||||||||||||||
(skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | |||||||||||||||
02-972 | Warszawa | |||||||||||||||
(kod pocztowy) | (miejscowość) | |||||||||||||||
ul. Adama Branickiego | 17 | |||||||||||||||
(ulica) | (numer) | |||||||||||||||
+48 22 530 59 01-(06) | ||||||||||||||||
(telefon) | (fax) | |||||||||||||||
arlen@arlen.com.pl | https://arlen.com.pl/ | |||||||||||||||
(e-mail) | (www) | |||||||||||||||
5261039877 | 011346610 | |||||||||||||||
(NIP) | (REGON) |
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2025-08-07 | Andrzej Ryszard Tabaczyński | Prezes Zarządu |