Vistula miała w styczniu 2017 roku około 43,6 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o około 8 proc. - podała grupa w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 27,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2016 roku o około 15 proc.
Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 14,5 mln zł i były na tym samym poziomie co w styczniu 2016 roku.
Spółka podała, że szacunkowa skonsolidowana marża ze sprzedaży wyniosła w styczniu 2017 roku około 49,8 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w styczniu 2016 roku o około 0,2 p.p.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 30,5 tys. m kw. (wzrost rdr o 11,2 proc.). (PAP)
sar/ asa/