Vistula Group miała w kwietniu 2017 roku około 48,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli więcej rdr o około 7,5 proc. - podała grupa w komunikacie. W okresie styczeń–kwiecień przychody wyniosły około 184,6 mln zł, co oznacza wzrost rdr o około 12,2 proc.
Kwietniowe przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym marki Vistula, Wólczanka oraz Deni Cler, wyniosły około 29,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2016 r. o około 9,2 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2017 r. w tym segmencie wyniosła około 107,0 mln zł i była wyższa o około 17,3 proc. rdr.
Kwietniowe przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim tj. marka W.KRUK, wyniosły około 16,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2016 r. o około 12,4 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2017 r. w tym segmencie wyniosła około 66,6 mln zł i była wyższa o około 7,8 proc. rdr.
Vistula Group podała, że szacunkowa skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu wyniosła około 54,4 proc. i była niższa rdr o około 2,4 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-kwiecień 2017 wyniosła około 51,1 proc. i była niższa rdr o 1,5 p.p.
Na koniec kwietnia łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 30,7 tys. m kw. i była wyższa o 9,6 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w kwietniu 2016 r. (PAP Biznes)
mbl/ osz/