Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła rdr w marcu 2017 roku o około 1,6 proc. do 213 mln zł - podała Emperia w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 587 mln zł i były wyższe rdr o 2,7 proc.
W marcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 4 proc. w porównaniu do marca 2016 roku.
"Istotny wpływ na ten spadek miała różnica terminu Świąt Wielkanocnych" - podała firma.
Sprzedaż LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2017 roku spadła z kolei o około 2,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.
W marcu 2017 roku otworzono 6 sklepów: 3 markety oraz 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. m kw.: 0,6 tys. mkw. w marketach oraz 0,9 tys. mkw. w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2017 roku wyniosła 380. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2017 roku wyniosła 176,5 tys. mkw. (PAP Biznes)
sar/ osz/