REKLAMA
»

Reklamy funduszy inwestycyjnych bez elementów perswazji

2007-07-04 07:17
publikacja
2007-07-04 07:17
Jak donosi "Rzeczpospolita", Komisja Nadzoru Finansowego ustaliła wczoraj zasady reklam i prezentacji wyników funduszy inwestycyjnych. W uchwale czytamy m.in.: "Perswazyjne elementy przekazu reklamowego nie powinny stwarzać u odbiorcy przekonania o pewności zysku z inwestycji w fundusz".

W czerwcu KNF zakazała ukazywania się reklam kilku najbardziej agresywnych funduszy. Komisja uznała, że reklamy mogą wprowadzać klientów w błąd. Jednocześnie nakazała towarzystwom BZ WBK AIB, Millennium i Union Investment opublikować stosowne sprostowanie. Zakaz dotyczył reklam funduszy: Arka BZ WBK Zrównoważony FIO, Millennium FIO Akcji i UniKorona Zrównoważonego FIO.


Na podstawie: el, Rzeczpospolita / www.rp.pl
Źródło:
Tematy
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki