Dodatkowa dywidenda dla akcjonariuszy Black Pointa już w lutym

Zarząd notowanej na rynku NewConnect spółki Black Point zdecydował o wypłacie dodatkowej dywidendy dla akcjonariuszy w wysokości 10 gr od akcji. Ostateczna wysokość dywidendy będzie znana w połowie stycznia.

W ten sposób jeden z największych producentów alternatywnych materiałów do druku w Polsce zamyka dobry dla siebie rok. - Black Point jest w znakomitej sytuacji finansowej - tak decyzję o wypłacie dodatkowej dywidendy podsumowuje Kamila Yamasaki, prezes spółki. - Mimo wyzwań i trudności, jakie postawił przed nami ostatni rok, firma pozostaje stabilna i wypracowuje zysk. Szacujemy, że zamkniemy go ze zbliżonym do ubiegłorocznego wynikiem finansowym, a ten - jak wiadomo - był najlepszy w całej ponad 22- letniej historii firmy - dodaje prezes Yamasaki.

Dodatkowa dywidenda dla akcjonariuszy zostanie wypłacona już w lutym 2011 r. Zarząd zaproponował, aby wynosiła 10 gr od akcji. Decyzję o ostatecznej wielkości dywidendy podejmą akcjonariusze 14 stycznia
2011 r. podczas Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy. Tym samym spółka kontynuuje przyjętą przez siebie politykę wypłacania dywidendy akcjonariuszom i pozostaje jedną z nielicznych firm z alternatywnego rynku GPW, które to robią.

Black Point S.A. jest jednym z największych producentów i dystrybutorów alternatywnych materiałów do druku w Polsce. Działa na światowych rynkach - w czerwcu uruchomił przedstawicielstwo Grupy w Hong Kongu. Black Point zadebiutował na giełdzie w połowie maja 2010 r. jako pierwszy polski producent materiałów do druku.

Informacje o firmie


Black Point S.A. jest założycielem działającej na światowym rynku materiałów do druku Grupy Black Point. W jej skład wchodzą: spółka Black Point, producent i właściciel marki materiałów eksploatacyjnych Black Point, Eco Service, ogólnoświatowy broker pustych kartridży i niemiecka spółka TBG, która wspiera działania Eco Service na rynku zachodnioeuropejskim.

Firma Black Point ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Pod marką Black Point oferuje tusze, tonery, papier fotograficzny, rolki do faksów i taśmy do drukarek igłowych. Marka Black Point to wysokiej jakości materiały do druku, które cechuje zwiększona wydajność i niezawodność. Wszystkie parametry potwierdzają restrykcyjne systemy kontroli wewnętrznej i zewnętrznej. Black Point przestrzega norm ISO, posiada własne laboratorium badawcze, współpracuje z renomowanymi ośrodkami badawczymi, m.in. Rochester Institute of Technology, Chip Lab oraz Instytutem Innovationstechnik w Niemczech.

Aleksandra Palus
Źródło: Informacja prasowa
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Poszukujesz korzystnie oprocentowanej lokaty? Sprawdź Lokatę Happy 5%
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~spartaqus

"ogólnoświatowy broker pustych kartridży" no to już wiadomo skąd te "super" kartridże. Po prostu regenerują zużyte materiały i sprzedają jako nówki. A to że zawodność ich wyższa to za bardzo nie piszą.

! Odpowiedz
0 0 ~Tzcek

jak chcesz miec sprzet dlugo to uzywaj tuszu jaki nalezy, zreszta jako to jakosc na zamienniku ?

! Odpowiedz
0 0 ~Romano74

Dla niedowiarków pozostawiam link http://blackpoint.pl/index.php?ix=505

! Odpowiedz
0 0 ~marian

zamienniki nie sa wysokiej jakosci, moze tansze, ale tylko przy zakupie, a jak sie drukuje po kilka razy,aby osiagnac dobra jakosc, to wychodzi jednak drozej

! Odpowiedz
0 0 ~Kogan

Wysoka jakość materiałów do druku?
Tak ale chyba tym mogą się poszczycić materiały oryginalne a nie zamienniki.

!
BLACKPOIN 8,33% 0,39
2014-10-22 13:04:34
WIG 0,22% 53 328,71
2014-10-22 13:50:00
WIG20 0,36% 2 432,02
2014-10-22 13:52:45
WIG30 0,32% 2 613,85
2014-10-22 13:50:45
MWIG40 -0,04% 3 527,20
2014-10-22 13:52:00
WIG250 -0,25% 1 183,85
2014-10-22 13:50:00
DAX 0,26% 8 910,17
2014-10-22 13:52:00
NASDAQ 2,40% 4 419,48
2014-10-21 22:00:00
SP500 1,96% 1 941,28
2014-10-21 22:05:00

Znajdź profil

Księgarnia Bankier.pl

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji C. Richard Weylman Cena: 37 zł  Zamów książkę

Znajdź nas na Facebooku