CDRL zakłada, że wzrostowy trend przychodów z internetowego kanału sprzedaży utrzyma się w kolejnych latach - poinformował w liście do akcjonariuszy Marek Dworczak, prezes grupy.
"Zgodnie z naszą strategią coraz ważniejszy jest dla nas internetowy kanał sprzedaży. Jego przychody rosną i stanowią coraz większą część całych przychodów. Ten trend powinien utrzymywać się w kolejnych latach. W 2016 r. uruchamialiśmy zagraniczne wersje naszego sklepu internetowego, a w tym kontynuujemy prace nad kolejnymi" - napisał prezes Marek Dworczak.
"Wzrost przychodów, zwłaszcza w kanale e-commerce i nasze plany rozwoju to wyzwanie również dla logistyki. Zakończenie budowy nowej hali magazynowej pozwoli nam skutecznie odpowiedzieć na to wyzwanie" - dodał.
CDRL opublikowała w poniedziałek roczny raport finansowy. Przychody grupy wzrosły w 2016 roku do 203,7 mln zł z 179,5 mln zł w roku 2015. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 14 mln zł wobec 13,3 mln zł rok wcześniej.
Na poziomie jednostkowym spółka odnotowała zysk netto w wysokości 12,2 mln zł (8,2 mln zł w roku 2015).
"Jest to efekt wyższych przychodów, które wzrosły o blisko 13 proc., ale też zwiększenia przychodów finansowych, które wyniosły 6,54 mln zł wobec 2,25 mln zł przed rokiem" - skomentował prezes spółki w liście do akcjonariuszy. (PAP)
sar/ osz/