Jak donosi „Rzeczpospolita” niektórzy klienci firmy Amber Gold nie otrzymali zwrotu środków z zakończonych kontraktów lokacyjnych. Zgodnie z regulaminem produktu pieniądze powinny znaleźć się na rachunkach bankowych w ciągu dwóch dni.
W cytowanym przez „Rzeczpospolitą” oświadczeniu Amber Gold informuje, że opóźnienia w wypłatach spowodowane są zmianą rachunku bankowego przedsiębiorstwa i koniecznością „migracji danych klientów”. W ostatnim czasie wypłaty musiały być obsługiwane ręcznie, co mogło spowodować wydłużenie całego procesu.
| » KNF ma poważne wątpliwości wobec Amber Gold |
W zeszłym tygodniu firma wydała oświadczenie, w którym oskarżyła Komisję Nadzoru Finansowego o bezpodstawne nękanie, w związku z ponawianymi doniesieniami do prokuratury dotyczącymi świadczenia usług bankowych bez zezwolenia. Amber Gold złożył również pozew przeciwko KNF, w którym żąda m.in. publicznych przeprosin i usunięcia z listy ostrzeżeń publikowanej na stronach internetowych komisji.
MK, Bankier.pl
























































