
Strata netto Boombitu w trzecim kwartale 2019 roku wyniosła 1,5 mln zł wobec 0,2 mln zł straty przed rokiem - podała spółka w komunikacie. Przychody producenta gier wzrosły ponad dwukrotnie do 14,8 mln zł. Czytaj dalej
Strata netto Boombitu w trzecim kwartale 2019 roku wyniosła 1,5 mln zł wobec 0,2 mln zł straty przed rokiem - podała spółka w komunikacie. Przychody producenta gier wzrosły ponad dwukrotnie do 14,8 mln zł. Czytaj dalej
BoomBit szacuje, że odnotował w październiku 2019 roku 3,38 mln zł skonsolidowanych przychodów wobec 4,26 mln zł we wrześniu, co oznacza spadek mdm o 21 proc. - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
BoomBit szacuje, że odnotował w październiku 2019 roku 3,38 mln zł skonsolidowanych przychodów wobec 4,26 mln zł we wrześniu, co oznacza spadek o 21 proc. mdm - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Kurs producenta gier BoomBit w poniedziałek kontynuuje zniżkę - wycena spada 6,5 proc. i jest o połowę niższa niż w kwietniowej ofercie publicznej. Zdaniem Kacpra Kopronia z Trigon DM, inwestorzy negatywnie reagują na brak efektów działań marketingowych spółki oraz wysokie nakłady na produkcję nowych gier. Czytaj dalej
Producent gier BoomBit spisuje się znacznie poniżej oczekiwań. Zamiast spodziewanego rozwoju spółka notuje kolejne straty, a giełdowy kurs spadł już o ponad 50 proc. od niedawnego debiutu. Czytaj dalej
Producent gier BoomBit już drugi kwartał z rzędu zanotował stratę netto. Pomimo jednoczesnego wzrostu przychodów i zapowiedzi kolejnych premier akcje spółki mocno tanieją. Czytaj dalej
BoomBit planuje wydanie trzech gier w modelu game as a service (GaaS) do końca 2019 roku - podali przedstawiciele spółki. Producent gier pracuje nad optymalizacją kosztów, chce również nadal zwiększać wydatki na pozyskanie graczy. Spółka nie zakłada, by przychody we wrześniu były rekordowe, tak jak miało to miejsce w sierpniu. Czytaj dalej
Premiera gry "Idle Coffee Corp" w Chinach nastąpi jeszcze w tym tygodniu - poinformowało PAP Biznes źródło zbliżone do BoomBit. Gra ma być promowana w chińskiej wersji serwisu TikTok, którego właścicielem jest dystrybutor, firma ByteDance. BoomBit wstępnie rozmawia z chińskim partnerem o wydaniu w Chinach kolejnych gier. Czytaj dalej
BoomBit podpisał we wtorek z grupą ByteDance umowę na dystrybucję gry "Idle Coffee Corp" na terenie Chin kontynentalnych - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Przychody BoomBita wzrosły w lipcu o 19,3 proc. wobec czerwca i wyniosły 4,65 mln zł - podała spółka w komunikacie. Zarząd spółki jest "umiarkowanie" zadowolony z lipcowych wyników. Czytaj dalej
BoomBit spodziewa się, że przychody grupy wzrosną w kolejnych miesiącach ze względu na planowane na trzeci kwartał premiery trzech gier - podała spółka w komunikacie prasowym. Spółka chce też "wyraźnie" zwiększyć w III kw. wydatki na pozyskiwanie graczy. Czytaj dalej
Raport Bieżący nr 1/2019 Czytaj dalej
Chcesz wiedzieć czy spółka jest dobra? Porównaj ją z konkurentami! Ta metoda nie działa jednak tak prosto w przypadku producentów gier. I nie chodzi nawet o różne okresy premier, a po prostu o księgowość. Każda spółka liczy bowiem zyski po swojemu. Czytaj dalej
W pierwszym raporcie finansowym opublikowanym po giełdowym debiucie BoomBit wykazał ponad 400 tys. zł straty netto. Spółka tłumaczy to brakiem nowych gier oraz wyższymi kosztami pozyskania użytkowników. Czytaj dalej
Boombit, deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, słabe wyniki finansowe w pierwszym kwartale tłumaczy wzrostem kosztów i brakiem nowych premier. Prezes spółki Marcin Olejarz w kolejnych kwartałach oczekuje poprawy wraz z pojawianiem się na rynku nowych produkcji. Czytaj dalej