
Dino Polska chce nabyć zorganizowaną część przedsiębiorstwa Domex-Kuśnierek, która obejmuje trzynaście średnio-powierzchniowych supermarketów - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w komunikacie. Czytaj dalej
Dino Polska chce nabyć zorganizowaną część przedsiębiorstwa Domex-Kuśnierek, która obejmuje trzynaście średnio-powierzchniowych supermarketów - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w komunikacie. Czytaj dalej
Analitycy Noble Securities, w raporcie z 27 listopada, obniżyli cenę docelową dla akcji Dino Polska do 83,9 zł z 90,3 zł wcześniej, podtrzymując rekomendację "trzymaj". Czytaj dalej
Dino Polska zakłada, że w 2018 r. wzrost sprzedaży LFL może być trochę niższy niż po trzech kwartałach, ale niezagrożony jest cel dwucyfrowego wzrostu - poinformował PAP Biznes prezes Szymon Piduch. Spółka chce utrzymać dynamikę wzrostu marży EBITDA o 0,2 pkt. proc. do końca roku, w '19 będzie pracować nad dalszą poprawą. Czytaj dalej
Dino Polska zakłada, że w 2018 r. wzrost sprzedaży LFL może być trochę niższy niż po trzech kwartałach, ale niezagrożony jest cel dwucyfrowego wzrostu - poinformował PAP Biznes prezes Szymon Piduch. Spółka chce utrzymać dynamikę wzrostu marży EBITDA o 0,2 pkt. proc. do końca roku, w '19 będzie pracować nad dalszą poprawą. Czytaj dalej
Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w trzecim kwartale 2018 roku 82,3 mln zł wobec 63,5 mln zł rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał właśnie 82,3 mln zł zysku netto. Czytaj dalej
Poniżej przedstawiamy wyniki Dino Polska w trzecim kwartale 2018 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes i poprzednich wyników. Czytaj dalej
InPost nawiązał współpracę z następną siecią handlową. Tym razem postawi swoje paczkomaty przy sklepach Dino. Czytaj dalej
Spółki z Warszawy zdominowały Giełdę Papierów Wartościowych, na mapie Polski jest jednak także kilka innych centrów koncentracji emitentów. Nie brakuje jednak również białych plam, a więc województw na GPW niemal nieobecnych. Czytaj dalej
Dino Polska otworzyło od stycznia do września 2018 roku 120 nowych sklepów. Na koniec września sieć tej spółki liczyła 895 sklepów - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. Czytaj dalej
Dino Polska, właściciel sieci supermarketów, zakłada, że wzrost sprzedaży LFL będzie w tym roku raczej "niski dwucyfrowy". Spółka liczy, że marża EBITDA wzrośnie o ok. 0,2 pkt. proc. rdr - poinformował PAP Biznes prezes Szymon Piduch. Nie wykluczył w 2019 r. lekkiego podniesienia celu strategicznego dot. rozwoju sieci. Czytaj dalej
Dino ponownie pozytywnie zaskoczyło wynikami finansowymi, jednak na rynku nie widać entuzjazmu. Problemem może być wyśrubowana już mocno cena, gdy bowiem spojrzymy na wskaźniki giełdowe, Dino można nazwać najdroższym dyskontem w Europie. Czytaj dalej
Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w II kw. 2018 r. 70,5 mln zł wobec 46,7 mln zł rok wcześniej i wobec 65,7 mln zł konsensusu. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, spółka chce utrzymać wskaźnik sprzedaży LfL na poziomie dwucyfrowym i przekroczyć w 2018 roku ubiegłoroczną liczbę otwarć. Nakłady inwestycyjne grupy w pierwszym półroczu wyniosły 288 mln zł. Czytaj dalej
Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w drugim kwartale 2018 roku 70,5 mln zł wobec 46,7 mln zł rok wcześniej - podała spółka w raporcie półrocznym. Konsensus PAP Biznes zakładał 65,7 mln zł zysku netto. Czytaj dalej
Poniżej przedstawiamy wyniki Dino Polska w drugim kwartale 2018 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes i poprzednich wyników. Czytaj dalej
Spółka Dino Oil otrzymała od Urzędu Regulacji Energetyki koncesję w zakresie paliw ciekłych. Oznacza to, że dynamicznie rozwijająca się sieć marketów, będzie mogła wystartować ze swoimi stacjami benzynowymi. Czytaj dalej