Mam protokół z kontroli ZUS za okres 2000-2003,w którym to inspektor stwierdza""wszystkie przedstawone przez płatnika dokumenty dotyczace pracodawcy i pracowników są zgodne z okresem prowadzonej działalności i zgodne z wykazanymi przerwami w prowadzeniu działalności..zbadano zgłoszenia do ubezpieczeń druki ZUA ZZA,wyrejestrowania z ubezpieczen ZWUA, umowy zlecenia waraz z rachunkami,listy obecności, listy płac,protokół przesłuchania pracownika,która potwierdziła,że w okresie przerw w działalności, nie pracowała, nie wykonywała żadnych czynności pracy, ponieważ biuro w tych okresach nie było czynne.Dodatkowo sprawdzone zostały listy płacy, listy obecności pracowników, pokwitowania wynagrodzeń,daty pokrywały się z okresami prowadzonej działalności." Sąd Okręgowy stwierdza"mieli umowy  na czas nieokreślony z klientami i powinny być do dyspozycji w całym okresie obowiązywania umów, zatem nie ma podstaw do ustalenia,że zaprzestali w wymienionych okresach działalności."