Spis treści:
reklama
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 12 | / | 2025 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2025-09-12 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| VR Factory Games S.A. | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Przystąpienie do analizy bieżących i potencjalnych kierunków rozwoju Spółki | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR – informacje poufne | ||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd VR Factory Games S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że w dniu 12 września 2025 roku podjął decyzję o rozpoczęciu analizy bieżących i potencjalnych kierunków rozwoju Spółki. Przedmiotowa analiza ma wyłonić najkorzystniejszą strategię długoterminowego rozwoju Spółki oraz budowania jej wartości w przyszłości. Spółka zamierza przeanalizować możliwości rozwoju i poprawy zdolności konkurencyjnych, w tym zweryfikować zaangażowanie w rynek gier cyfrowych VR w świetle jego aktualnego potencjału oraz dokonać przeglądu i potencjalnego wyboru możliwych dodatkowych lub alternatywnych kierunków rozwoju działalności. Powyższy proces może skutkować decyzją Spółki o rozszerzeniu dotychczasowej działalności w branży cyfrowej lub rozpoczęciu działalności poza nią. W trakcie prowadzenia analizy kierunków rozwoju, Spółka będzie kontynuować realizację dotychczasowych działań i projektów. Obecnie nie została podjęta żadna decyzja o zmianie lub wyborze konkretnego kierunku rozwoju i nie ma pewności, czy i kiedy taka decyzja zostanie podjęta w przyszłości. Wszelkie informacje dotyczące przeprowadzanego procesu będą podawane przez Spółkę do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zarząd wskazuje, że dzisiejsza decyzja o przeprowadzeniu analizy bieżących i potencjalnych kierunków rozwoju Spółki jest m.in. konsekwencją zmian w strukturze właścicielskiej, a jej celem jest zapewnienie spójności prowadzonej działalności z nowymi uwarunkowaniami. Analiza pozwoli określić, w jakim zakresie dodatkowe zasoby i doświadczenie akcjonariusza mogą wesprzeć potencjał rozwojowy Spółki oraz realizację nowych inicjatyw, a także zidentyfikować szanse i ryzyka w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym. |
||||||||||||
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
| VR Factory Games Spółka Akcyjna | ||||||||||||||||
| (pełna nazwa emitenta) | ||||||||||||||||
| VR Factory Games S.A. | Informatyka (inf) | |||||||||||||||
| (skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | |||||||||||||||
| 02-532 | Warszawa | |||||||||||||||
| (kod pocztowy) | (miejscowość) | |||||||||||||||
| Rakowiecka | 34/5 | |||||||||||||||
| (ulica) | (numer) | |||||||||||||||
| +48 502 63 73 63 | ||||||||||||||||
| (telefon) | (fax) | |||||||||||||||
| hello@vrfactory.pro | vrfactory.pro | |||||||||||||||
| (e-mail) | (www) | |||||||||||||||
| 8951592263 | 931153964 | |||||||||||||||
| (NIP) | (REGON) | |||||||||||||||
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2025-09-12 | Michał Butscher | Prezes Zarządu | |||