Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Ultimate Games sprzedał ponad 6,6 tys. szt. gry "Deadliest Catch: The Game" na platformie Steam

"Gra Deadliest Catch: The Game", która miała swoją premierę na platformie Steam 14 listopada w formule wczesnego dostępu, została dotąd pobrana w łącznej ilości ponad 6,6 tys. sztuk - poinformował Ultimate Games w komunikacie.

(fot. Ultimate Games)

"Deadliest Catch: The Game" to gra wyprodukowana na licencji Discovery Channel przez dewelopera Moonlit na zlecenie Ultimate Games.

reklama

Spółka pokryła koszt produkcji, marketingu, wydawnictwa i lokalizacji gry. Według jej szacunków dla zwrotu tych kosztów potrzebna jest sprzedaż gry na poziomie ponad 20 tys. szt.

Jak podano w komunikacie, spółka przekazuje określony procent udziału w przychodach ze sprzedaży gry na rzecz Discovery, określony procent udziału w zysku ze sprzedaży gry na rzecz dewelopera, przy czym sumarycznie spółka zachowuje większość przychodów ze sprzedaży.

Największymi rynkami sprzedaży dla gry są Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Niemcy.

Przejście gry z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest w I półroczu 2020 r.

pel/ ana/

Źródło: PAP Biznes
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty