Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Pomyłka w Getinie. Wewnętrzna korespondencja trafiła do klienta

, aktualizacja: 2022-08-24 11:14

Getin Bank przesłał paczkę z listami zawierającymi dane około 40 osób do jednego ze swoich klientów. Ten o sprawie poinformował czytelników serwisu wykop.pl. Bank tłumaczy, że był to błąd ludzki.

fot. Mateusz Szymański / Bankier.pl

 Dostałem paczkę z masą listów poleconych, danymi ludzi, numerami umów kredytowych, adresami itd. Co robić? – zapytał w serwisie wykop.pl jeden z użytkowników. Jak się okazuje, była to paczka z Getin Banku, w której znajdowały się dane około 40 klientów tej instytucji.

reklama

Skontaktowaliśmy się z bankiem, który przesłał do redakcji Bankier.pl swoje stanowisko w tej sprawie.

"W wyniku błędu ludzkiego przesyłka wewnętrzna zawierająca dane blisko 40 klientów posiadających w naszym banku kredyty hipoteczne trafiła do niewłaściwego odbiorcy. Bank podjął już niezbędne działania mające na celu jak najszybsze zabezpieczenie przesyłki oraz zawartych w niej danych. Obecnie trwają również wewnętrzne działania wyjaśniające, których celem jest wyeliminowanie tego typu incydentów w przyszłości. W imieniu banku chciałbym przeprosić naszych klientów za zaistniałą sytuację" – przekazał Artur Newecki, rzecznik prasowy Getin Noble Bank.

Poprosiliśmy o komentarz w tej sprawie UODO. Kiedy go otrzymamy, zaktualizujemy tekst.

WB

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty