"Oczekujemy wzrostu zatrudnienia deweloperów do końca roku. Będą głównie delegowani do zespołów, które obecnie prowadzą najbardziej zaawansowane prace" - powiedział Nowakowski.
Ponadto wskazał, że trwają prace nad historią i założeniami świata projektu Hadar.
"Hadar jest dalej koncepcyjnym IP (...), aktualnie pracujemy nad historią gry" - powiedział.
Dodał, że CD Projekt prototypuje elementy gameplayu Hadara, ale jest to nieodłączny element produkcji gier.
Producent gier spodziewa się również zwiększenia cyfrowej sprzedaży gry "Cyberpunk 2077: Ultimate Edition" na konsoli Nintendo Switch 2.
"Znaczna część sprzedaży, czyli ok. 70 proc. pochodziło ze sprzedaży fizycznej. (...) Dominacja sprzedaży pudełkowej trwa również w obecnym kwartale" - powiedział Nowakowski.
Dodał, że w dłuższym terminie spółka spodziewa się, że cyfrowa edycja gry na najnowszą konsolę Nintendo wyrwie się z aktualnych schematów i zacznie ważyć coraz więcej w ogólnej sprzedaży gry na tej platformie.
"Fizyczne i cyfrowe gry opierają się na innych ekonomiach. Sprzedaż cyfrowa cechuje się większą zyskownością" - wskazał. (PAP Biznes)
mcb/ osz/