Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

14 tysięcy klientów znów bez dostępu do swoich akcji. Awaria w domu maklerskim BDM

Dom maklerski BDM przechodzi drugą w ciągu ostatnich miesięcy awarię, która uniemożliwia jego klientom logowanie do aplikacji transakcyjnych i skazało ich znowu na składanie zleceń przez telefon. Usterka trwa drugi dzień.

fot. N Universe / Shutterstock

AKTUALIZACJA: AWARIA ZOSTAŁA USUNIĘTA


reklama

Jak poinformował nas czytelnik będący klientem domu maklerskiego BDM, awaria rozpoczęła się 18 sierpnia. W momencie pisania tego tekstu - 19 sierpnia o godzinie 12 w południe - nadal nie istnieje możliwość zalogowania się na stronie internetowej firmy. Jak informuje znajdujący się na niej komunikat: 

"Brak możliwości logowania

Aplikacje transakcyjne bdm Online oraz bdm Mobile są w tej chwili niedostępne.
Nasze placówki działają w pełnym zakresie.

Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej usunąć awarię. Jak tylko przywrócimy normalne działanie naszych systemów powiadomimy Was o tym na naszej stronie.

Przepraszamy za problemy!"

Produkty finansowe
Produkt
Kwota
Okres
miesięcy

Podobne zdarzenie miało miejsce w dniach 9-11 czerwca, kiedy klienci BDM nie mogli zalogować się na swoich kontach przez trzy dni. Jak zwraca uwagę nasz czytelnik, problemy rozpoczęły się po wprowadzeniu nowego systemu domu maklerskiego. 

Według ostatnich danych KDPW Dom Maklerski BDM S.A. prowadzi 14 201 rachunków maklerskich. Ich użytkownicy mają obecnie możliwość składania zleceń wyłącznie telefonicznie, co według tabeli opłat i prowizji domu maklerskiego wiąże się w przypadku polskich akcji z około 3-krotnie wyższą minimalną prowizją. W przypadku poprzedniej awarii BDM obniżył jednak stawki zrównując je z obowiązującymi w serwisie internetowym.

Wątek będzie aktualizowany.

MM

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty