Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w czerwcu 2017 roku o około 6,1 proc. rdr do 203 mln zł - podała Emperia w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1,2 mld zł i były wyższe rdr o 5,6 proc.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 617 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,5 proc.
W czerwcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 0,7 proc. rdr, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień-czerwiec 2017 roku wzrósł o około 2,5 proc. rdr, a za okres styczeń–czerwiec 2017 roku spadł o około 0,1 proc. rdr.
W czerwcu 2017 roku otworzono 4 sklepy: 2 markety Stokrotka, 1 sklep franczyzowy oraz 1 market '5'.
Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. m kw: 0,3 tys. m kw. w marketach Stokrotka, 0,2 tys. m kw. w sklepach franczyzowych oraz 0,1 tys. m kw. w marketach '5'.
Łączna liczba sklepów na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 386, natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 177,0 tys. m kw.(PAP Biznes)
seb/ asa/