LOYD: Realizacja polityki zwiększenia zdolności operacyjnych – otwarcie Contact Centre w Krośnie
2014-06-17 16:22
publikacja
2014-06-17 16:22
Zarząd LOYD S.A. informuje, iż w ramach realizacji polityki rozwoju działalności, w poniedziałek 16.06.2014 r., zostało uruchomione Contact Centre w Krośnie. Spółka będzie funkcjonował w oparciu o strategię przyjętą w ramach struktury zależnej – Sales Concept S.A. o czym Emitent informował w raporcie bieżącym nr 9/2014.
Spółka rozpoczyna działalność operacyjną pod rejestrowaną nazwą – Tele Concept Krosno Sp. z o.o. Spółka docelowo zatrudni 250 – 300 osób.
Podstawa prawna: § 3 pkt 2 ust. 2 załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Bartosz Kaczmarczyk-Prezes Zarządu