Gazeta zauważa jednak, że reklamowe inwestycje zazwyczaj zwracają się z nawiązką, bo z roku na rok rośnie suma datków przekazywanych w ramach 1 procentu. W tym sięgnęła rekordowego poziomu 457,3 mln zł.
"Dziennik Gazeta Prawna" dodaje, że od tego roku w przedkładanych Ministerstwu Pracy i Polityki Społecznej sprawozdaniach Organizacje Pożytku Publicznego muszą spowiadać się z kosztów poniesionych na sfinansowanie kampanii reklamowych i informacyjnych związanych z pozyskaniem 1 procentu podatku. Lektura danych okazuje się interesująca - zauważa gazeta.
| » Polska jest skazana na imigrantów |
Więcej - w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Dziennik Gazeta Prawna"/kry/dabr
"Sprostowanie redakcji "Dziennika Gazety Prawnej" z dn. 10 stycznia 2013 roku
W związku z opublikowaniem w DGP w dniu 16 października 2012 roku artykułu pt. „Jeden procent kosztuje miliony” informujemy, że w materiale podaliśmy nieprawdziwe informacje nt. Fundacji Radia ZET. Fundacja nie wydała na reklamę na antenie Radia ZET ponad miliona zł z pieniędzy zebranych z 1 procenta podatku dochodowego. Rzeczywista kwota kampanii wyniosła 6 624,72 zł. Wynika to faktu, iż czas antenowy w Radiu ZET oraz ogłoszenia prasowe zostały przekazane Fundacji nieodpłatnie w formie darowizny przez EUROZET - właściciela marki Radia ZET.
Redakcja"
Źródło:IAR



























































