Helio spodziewa się ok. dwukrotnie wyższego wyniku finansowego rdr w III kw. '16/'17

Helio szacuje, że w III kwartale roku obrotowego 2016/17, czyli w okresie styczeń-marzec 2017 r., spodziewa się około dwukrotnie wyższego wyniku finansowego netto w ujęciu rdr - podała spółka w komunikacie.

Zarząd Helio poinformował, że po dokonanej analizie bieżących przychodów ze sprzedaży w trzecim kwartale roku obrotowego 2016/2017, tj. styczeń – marzec 2017 r. spółka odnotowała 28 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku 2016 r.

"Wysoka dynamika sprzedaży wynika ze zwiększonego popytu na produkty spółki. Emitent odnotowuje wzrost przychodów ze sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji, w tym w szczególności w Jeronimo Martins Polska" - napisano.

"Mając na uwadze wzrost przychodów ze sprzedaży w bieżącym kwartale styczeń – marzec 2017 r., o ile nie wystąpią inne nietypowe zdarzenia, w opinii zarządu Helio należy spodziewać się około podwojenia wyniku finansowego netto za okres styczeń – marzec 2017 względem analogicznego okresu roku ubiegłego styczeń – marzec 2016" - dodano. (PAP Biznes)

mbl/ jtt/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
HELIO -0,31% 12,80
2017-09-22 14:31:21
WIG -0,28% 64 030,82
2017-09-22 15:13:00
WIG20 -0,14% 2 465,19
2017-09-22 15:29:45
WIG30 -0,23% 2 853,91
2017-09-22 15:29:00
MWIG40 -0,58% 4 902,56
2017-09-22 15:13:00
DAX -0,02% 12 597,16
2017-09-22 15:12:00
NASDAQ -0,52% 6 422,69
2017-09-21 22:02:00
SP500 -0,30% 2 500,60
2017-09-21 22:07:00

Znajdź profil

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl