REKLAMA
»

Awaria usług Banku Millennium. Klienci zostali bez dostępu do pieniędzy

2025-03-20 10:40, akt.2025-03-20 11:33
publikacja
2025-03-20 10:40
aktualizacja
2025-03-20 11:33

​Trwa awaria w Banku Millennium. Nie działa aplikacja mobilna oraz serwis bankowości internetowej. "Nie mam dostępu do swoich środków" – skarży się właściciel rachunku w banku. Komunikat pojawiający się przy próbie logowania informuje o "chwilowych utrudnieniach". Bank Millennium potwierdził, że rzez kilkanaście minut występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji.

Awaria usług Banku Millennium. Klienci zostali bez dostępu do pieniędzy
Awaria usług Banku Millennium. Klienci zostali bez dostępu do pieniędzy
fot. vittaya pinpan / / Shutterstock

Nie można zalogować się do aplikacji mobilnej Banku Millennium oraz serwisu internetowego, informuje czytelnik Bankier.pl w wiadomości przesłanej na adres na Alert Bankier.pl. "Logowałem się, aby opłacić rachunki... Aplikacja mobilna jest niedostępna. Nie mam dostępu do swoich środków" – czytamy w kolejnym zgłoszeniu. 

Trwa awaria w Banku Millennium (fot. AD / Bankier.pl)

Początkowo podczas próby zalogowania do aplikacji mobilnej Banku Millennium wyświetla się komunikat: "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później". Czytelnicy nadsyłają również screeny, w których informacja brzmi: "Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji".

Downdetector

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez użytkowników na portalu Downdetector, od około godz. 10:00 zgłaszane są problemy z logowaniem zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w serwisie internetowym Millenet. 

"Aplikacja Banku Millennium oraz serwis internetowy Millenet działają obecnie poprawnie. Przez kilkanaście minut występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Za wszelkie niedogodności przepraszamy" – poinformało biuro prasowe Banku Millennium. 

Kliknij, aby przesłać zgłoszenie (Bankier.pl)
Źródło:
Tematy
Konta firmowe bez ukrytych opłat. Sprawdź najnowszy ranking
Konta firmowe bez ukrytych opłat. Sprawdź najnowszy ranking

Komentarze (1)

dodaj komentarz
tomitomi
pyk , i nie masz nic ! - chociaż jest zapisane ,że masz !!!

testy ,testy ,testy - niedługo , takie zachowanie będzie normą - normą CBDC !

cyfrowy zapis , to smycz na niepokornych !

Powiązane: Alert

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki