REKLAMA
OKAZJA

Awaria bankowości mobilnej w Banku Millennium. "Brak połączenia"

2024-06-28 11:27, akt.2024-06-28 12:00
publikacja
2024-06-28 11:27
aktualizacja
2024-06-28 12:00

Klienci Banku Millennium mają problemy z korzystaniem z bankowości elektronicznej. Aplikacja tej instytucji nie działa, zgłaszając brak połączenia lub wyświetlając ekran pozbawiony widoku produktów.

Awaria bankowości mobilnej w Banku Millennium. "Brak połączenia"
Awaria bankowości mobilnej w Banku Millennium. "Brak połączenia"
fot. Karolis Kavolelis / / Shutterstock

Po godzinie 11.00 28 czerwca 2024 r. pojawiły się problemy w działaniu aplikacji bankowości mobilnej Banku Millennium. Użytkownicy po próbie logowania otrzymują komunikat o braku połączenia z siecią lub po przejściu etapu logowania widzą planszę informującą o problemach z wyświetleniem produktów.

Bankier.pl

Serwis bankowości internetowej Banku Millennium działa poprawnie, ale może być nieosiągalny dla osób, które korzystają z autoryzacji mobilnej podczas logowania. Aplikacja mobilna wyświetla powiadomienie o konieczności potwierdzenia operacji, ale tylko w niektórych przypadkach umożliwia przejście do następnych kroków.

Bank Millennium potwierdza problemy. "Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności" - informuje instytucja.

Bankier.pl

MK

Źródło:
Tematy
Najlepsze konta dla spółek - ranking
Najlepsze konta dla spółek - ranking

Komentarze (1)

dodaj komentarz
tgwiazda
Tuż przed awarią dostałem komunikaty o dzisiejszych transakcjach kartą kredytową, której nie używałem przez ostatnie kilkadziesiąt godzin.

Powiązane: Alert

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki