Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 99,8 mln zł. W I kwartale 2020 roku wynosił 234,1 mln zł.
Jak podano, grupa pozyskała rekordową liczbę nowych klientów, tj. 67.231, co oznacza wzrost o 75 proc. kdk.
"To efekt kontynuowania zoptymalizowanej strategii sprzedażowo-marketingowej, większej penetracji rynków już istniejących, sukcesywnego wprowadzania do oferty nowych produktów oraz ekspansji na nowe rynki geograficzne. Analogicznie do liczby nowych klientów rekordowa była także liczba aktywnych klientów. Wzrosła ona z 72.346 do 103.425, tj. o 43,0 proc. kdk" - napisano.
Koszty działalności operacyjnej w I kwartale 2021 r. wyniosły 86,9 mln zł i były o 14,4 mln zł wyższe w stosunku do I kwartału 2020 r.
"W związku z dynamicznym rozwojem Grupy zarząd ocenia, że w 2021 r. łączne koszty działalności operacyjnej mogą kształtować się na poziomie wyższym o około kilkanaście procent do tego, jaki zaobserwowaliśmy w 2020 r. Priorytetem zarządu jest dalszy przyrost bazy klienckiej oraz budowanie marki globalnej. W konsekwencji realizowanych działań nakłady na marketing mogą wzrosnąć o ponad 20 proc. w stosunku do roku ubiegłego" - podała spółka.
Ostateczne wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2021 roku spółka przekaże w raporcie, którego publikacja została przewidziana na 7 maja.(PAP Biznes)
pel/ gor/