Przychody ze świadczenia usług mobilnych wzrosły wobec analogicznego okresu 2019 roku o 6,3 proc., do 1,052 mld zł.
Na koniec czerwca firma miała 11,02 mld klientów, o 152 tys. więcej niż rok wcześniej - baza klientów usług abonamentowych wzrosła o 186 tys. (do 7,56 mln), a usług prepaid spadła o 34 tys. (do 3,46 mln). Operator podał, że w drugim kwartale wskaźnik rezygnacji z kontraktów spadł do poziomu 0,6 proc. – najniższego w historii firmy.
Jak podano w komunikacie, w segmencie korporacyjnym w drugim kwartale T-Mobile Polska odnotował wzrost przychodów zarówno z usług łączności mobilnej, jak i stacjonarnych.
"Na to drugie znaczący pozytywny wpływ miało poszerzenie zasięgu własnej sieci światłowodowej T-Mobile. Pomimo trudnego otoczenia polskie firmy kontynuowały projekty z zakresu transformacji cyfrowej. Trend ten przybrał wręcz na sile, jako że wiele przedsiębiorstw skierowało swoją uwagę w kierunku rozwiązań cyfrowych, poszukując nowych modeli biznesowych w obliczu zmieniającej się sytuacji rynkowej" - napisano.
"Wszystko to zaowocowało znacznym wzrostem przychodów T-Mobile i T-Systems z produktów ICT" - dodano. (PAP Biznes)
kuc/ asa/