Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

LPP ma po trzech tygodniach maja 43 proc. spadku sprzedaży

Grupa LPP ma 43 proc. spadku sprzedaży po trzech tygodniach maja - podała spółka w prezentacji.

fot. Marek Wiśniewski / Puls Biznesu

Spadek w sieci sklepów stacjonarnych wynosi w maju 84 proc., a w kanale e-commerce wzrost sprzedaży wynosi 381 proc.

reklama

Jak podała spółka, w marcu spadek łącznej sprzedaży wyniósł 32 proc. (-42 proc. w offline, +62 proc. w online), a w kwietniu sprzedaż spadła o 68 proc. (-100 proc. w offline, +251 proc. w online).

E-sklepy grupy w 30 krajach działają i działały bez ograniczeń.

Sklepy stacjonarne LPP były zamknięte w większości krajów w okresie od połowy marca do początku maja. (PAP Biznes)

pel/

Źródło: PAP Biznes
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty