Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Grupa LPP podtrzymuje, że w 2021 r. e-commerce stanowić ma 20 proc. udziału w sprzedaży

Grupa LPP podtrzymuje, że w 2021 r. e-commerce stanowić ma 20 proc. udziału w jej sprzedaży – poinformowali przedstawiciele grupy. W tym roku przychody z e-commerce mają wynieść ponad 1 mld zł.

(fot. LPP)

„Chcemy, by w 2021 roku udział e-commerce w przychodach grupy wyniósł 20 proc.”- powiedział na konferencji Sylwester Dmytriwski, menedżer LPP ds. e-commerce.

reklama

Spółka podała w prezentacji, że w 2019 roku przychody ze sprzedaży internetowej powinny wzrosnąć o 60 proc. rdr, do ponad 1 mld zł.

Jak powiedział Dmytriwski, w I kwartale 2020 roku powierzchnia magazynowa na potrzeby biznesu e-commerce wyniesie 120,8 tys. m kw. (PAP Biznes)

pel/ ana/

Źródło: PAP Biznes
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty