REKLAMA
OKAZJA

Pierwsza firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na e-maile klientów

2024-01-26 16:00
publikacja
2024-01-26 16:00

Brytyjski Simplyhealth poinformował w czwartek, że stał się pierwszą firmą, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję (AI) do odpowiadania na wszystkie e-maile klientów, a spersonalizowane odpowiedzi zajmują ułamek czasu potrzebnego na udzielenie odpowiedzi przy użyciu szablonu.

Pierwsza firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na e-maile klientów
Pierwsza firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na e-maile klientów
fot. hxdbzxy / / Shutterstock

Firma z branży medycznej korzystała już wcześniej z innej technologii AI do obsługi 20-30 proc. zapytań - podał dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie.

Jednak generatywna AI "Einstein GPT" firmy Salesforce - w odróżnieniu od technologii wykorzystujących gotowe szablony - może zrozumieć pytania klientów i dostarczyć spersonalizowaną odpowiedź - stwierdził.

AI odpowiedziała już na 500 wiadomości e-mail przesłanych do Simplyhealth.

"Poprosiliśmy Einstein GPT o sformułowanie odpowiedzi; pojawiła się ona w ciągu trzech sekund" - powiedział Eddie na temat pierwszego zapytania.

"AI odpowiedziała: +Droga Lauro, po pierwsze, czy mogę przeprosić za wszelkie frustracje, które przeżyłaś do tej pory?+, więc wykazała się wymaganą empatią" - dodał.

E-maile są sprawdzane przez człowieka, aby upewnić się, że są dokładne - powiedział Tim Gough, dyrektor Simplyhealth ds. technologii.

Dodał, że spośród e-maili wyprodukowanych do tej pory 11 wymagało poprawek interpunkcji bądź innych modyfikacji.

Nie było żadnych "szaleństw" - stwierdził. Oznacza to, że AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści.

Ponadto czas reakcji został skrócony z 12 minut do jednej.

mwt/ mms/

Źródło:PAP
Tematy
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Advertisement

Komentarze (2)

dodaj komentarz
galicki
Zdolność AI do zrozumienia pytań klientów i dostarczenia spersonalizowanych odpowiedzi jest imponująca. Jestem ciekaw, jakie inne dziedziny mogą skorzystać z tego rodzaju technologii AI i jakie będą jej dalsze zastosowania. To z pewnością inspirujący artykuł, widziałem podobny temat w magazynie TechnologiaAI też był ciekawy i myślę Zdolność AI do zrozumienia pytań klientów i dostarczenia spersonalizowanych odpowiedzi jest imponująca. Jestem ciekaw, jakie inne dziedziny mogą skorzystać z tego rodzaju technologii AI i jakie będą jej dalsze zastosowania. To z pewnością inspirujący artykuł, widziałem podobny temat w magazynie TechnologiaAI też był ciekawy i myślę że AI będzie kluczowym tematem jeśli chodzi o prowadzenie biznesu i to pod każdym względem. Po pewnym czasie AI pewnie będzie w stanie prowadzić własne firmy, ale to już daleka przyszłość.
zbyszek_
Biuro Obslugi Klientów 2.0

Obecnie z malpami ciężko cos zaladtwic a z komputerem to wogle powodzenia życzę....

Coraz 'lepiej'...

Powiązane: Sztuczna inteligencja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki