Klienci banków oczekują obsługi przez AI?

2025-06-03 14:59
publikacja
2025-06-03 14:59

Czy sztuczna inteligencja, w szczególności GenAI, rzeczywiście zmienia sposób budowania i prowadzenia relacji z klientami banków? Czy ten trend jest nieodwracalny? Jakie rozwiązania z zakresu generatywnej sztucznej inteligencji są wdrażane przez sektor bankowy? W jaki sposób banki mogą budować i utrzymywać zaufanie klientów w kontekście coraz powszechniejszego wykorzystania GenAI w obsłudze? Na te pytania odpowiada Andrzej Gałkowski, Partner, Lider doradztwa dla sektora bankowego, Head of AI w KPMG w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Klienci banków oczekują obsługi przez AI?
Klienci banków oczekują obsługi przez AI?
/ Bankier.pl
Źródło:
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
endes
I znowu tytuł z podprogową sugestią i pytajnikiem!… skończycie z tą propagandą w końcu!?…

Powiązane: Sztuczna inteligencja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki