Forum Zakładanie firmy

Re: punkt opłat

Zgłoś do moderatora
Witam. "była agentka" - w końcu powiało optymizmem i zrozumieniem. Powodzenia Ci życzę jak najmocniej! Jestem byłą pracownicą "centrali", stąd trochę interesuje mnie ten temat, a teraz pracuję dla jednego z wystawców faktur. I codziennie rozmawiam z osobami poszkodowanymi. Tak naprawdę rzadko się zdarza, że podniesionym głosem informują, że to wina punktu. Najczęściej pytają czy płatność doszła i jak złożyć reklamację. Tylko: z informacji od klientów dowiedziałam się, że na punktach, które zostały zamknięte, nie ma żadnej informacji co mają zrobić dalej. Jest numer infolinii, gdzie dowiadują się o możliwości wypełnienia formularza ze strony. Dla osób starszych ta bariera jest nie do przejścia. Smutne. Więc sam fakt, że ktoś jest w punkcie - dużo znaczy, sądząc z Twojej wypowiedzi, niezależnie od tego czy klient przyszedł zdenerwowany czy zaniepokojony. Życzę wszystkim jak najbardziej pomyślnego rozwiązania całej sprawy! Może odbiegłam od tematu - bo jak widzę - przepychanki między sieciami i "niesieciami", wyższości jednych nad drugimi (w różnych kompilacjach zresztą) - trwają i stały się głównym przedmiotem dyskusji. Chciałam więc tylko słówko o klientach, Pozdrawiam :)