a co z wypełnianiem tych formularzy, czy jest w ogóle jakiś sens??
jest w nim pełno sprzeczności.
Dzisiaj miałam taką klientkę, która chciała złożyć reklamację po telefonie z Banku, z informacją, że wplata nie dotarła...ale aby wypełnić ten śmieszny formularz należy przedstawić wezwanie do zapłaty, które klientka otrzyma np po 10 dniach od przekroczenia terminu wpłaty...
Klienta wręcz mnie wyśmiała, bo mówi ze nie dość ze Firma padła, to ona ma czekać spokojnie na listonosza...paranoja..
To w takim razie, czy możemy te formularze wysyłać bez dowodów,że wpłata nie dotarła...na logikę nie!? Czyli klienci niektórzy muszą czekać spokojnie, aż dostaną ponaglenie z energii, gazownictwa, banku...
A co do upadłości, mało się znam na prawie, ale logicznie rzecz biorąc to jeśli jeszcze oficjalnie nie ogłosili upadłości, to powinni wykonywać przelewy!!!! (prawnie)czy może jestem w błędzie?? Bo już sama nie wiem...