Forum Zakładanie firmy

Re: punkt opłat

Zgłoś do moderatora
witam,
na początku dziękuję za odpowiedzi.
Co do polisy...
otrzymujemy codziennie od Prosspol : "koperty niespodzianki". Wczoraj nam przesłali informację o podjęciu procesu upadłości, a dzisiaj kopertę z kserowanymi informacjami do wywieszenie dla klientów (jak na ich stronie), również formularz reklamacyjny oraz formularz zgłoszenia szkody, czyli wszystko co można znaleźć na stronie.
Dzisiaj próbowałam cały dzień się do nich dodzwonić, bezskutecznie.

Nie wiem co gorsze, czy klient się dowie z mediów czy ode mnie...
chyba bym wolała to pierwsze, mniej musiałabym się tłumaczyć, i w dodatku być może chociaż 1 na 10 klient zrozumie, że to nie moja wina! Z dwojga złego wolę, aby klienci się dowiedzieli,że nie są odosobnieni w swoim nieszczęściu.
W tym momencie straciłam nie tylko "twarz" wśród mieszkańców, ale również główne źródło utrzymania...

Co do polisy, nie mam pojęcia czy ona w ogóle jest coś warta.
Wypełniamy te formularze i wysyłamy do okienka, co nam pozostało...