Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

PKO Leasing prognozuje 60 proc. wzrost sprzedaży na platformie Automarket.pl na koniec '25

PKO Leasing prognozuje 60 proc. wzrost sprzedaży na platformie Automarket.pl na koniec 2025 r. - podało PKO Leasing w komunikacie prasowym. Automarket.pl do 2027 r. ma pomóc w pozyskaniu ok. 200 tys. nowych klientów PKO Banku Polskiego i podnieść wartość finansowania o 2 mld zł rocznie.

fot. Zbyszek Kaczmarek / FORUM

Jak podała spółka, Automarket.pl łączy sprzedaż samochodów online z otwartą tablicą ogłoszeń motoryzacyjnych, a od grudnia przyjmuje również ogłoszenia od klientów indywidualnych, firm oraz, jak dotychczas, dealerów.

reklama

"Uruchomienie ekosystemu mobilności to milowy krok w rozwoju Automarket.pl i realizacja zarówno strategii „Numer 1 i kropka” Grupy PKO Banku Polskiego, jak również założeń strategii Grupy PKO Leasing. Dzięki otwartej tablicy ogłoszeniowej wyprzedzamy konkurencję pod względem funkcjonalności" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes PKO Leasing Tomasz Bogus.

Prezes podczas środowej konferencji prasowej poinformował, że ambicją Automarketu.pl jest wejście do TOP 3 motoryzacyjnych platform w Polsce oraz stanie się numerem 1 w finansowaniu online.

"Chcielibyśmy zmienić reguły gry na tym rynku i powalczyć o pozycję, która będzie wymierna i będziemy w stanie walczyć o ogłoszenia i o realizowane kontrakty w internecie z największymi" - powiedział prezes.

W komunikacie podano, że sprzedaż na platformie w III kwartale 2025 r. wzrosła o 72 proc. rdr, a według prognoz PKO Leasing na koniec roku dynamika ma wynieść +60 proc.

Automarket.pl to drugi z trzech ekosystemów zapowiedzianych w strategii Grupy PKO Banku Polskiego – pierwszym z nich był projekt z Allegro. (PAP Biznes)

mbi/ osz/

Źródło: PAP Biznes
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty