Jak podano, na Dworcu PKS Zachód w Warszawie rozpoczęły się testy pierwszego automatu sklepowego pod marką Orlen w ruchu.
"Strategia Grupy Orlen do 2030 roku przewiduje dynamiczny rozwój segmentu detalicznego. Kluczem do realizacji tych planów są innowacje, które odpowiadają na rosnące potrzeby klientów. Taką innowacją w naszej ofercie jest zautomatyzowany punkt sprzedaży, łączący całodobową dostępność i łatwość obsługi z szerokim asortymentem produktów. (...) To kolejny krok w rozwoju formatu Orlen w ruchu, który może zadecydować o naszych przewagach na bardzo konkurencyjnym rynku sprzedaży detalicznej" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Łukasz Porażyński, dyrektor wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej Orlen.
Jak wskazano, pomysłodawcą urządzenia jest polski start-up ZINU SHOP, który zgłosił swój projekt w ramach programu akceleracyjnego Orlen Skylight.
W ramach programu Orlen Skylight do tej pory rozpoczęto współpracę z ponad 20 spółkami, w tym 7 wdrożeń pilotażowych zostało zakończonych, 6 jest w trakcie realizacji, a kolejnych 7 w przygotowaniu do wdrożenia. (PAP Biznes)
alk/