mBank wyłączy stary serwis dla 700 tys. klientów

Uruchomiony 14 lat temu serwis bankowości internetowej mBanku powoli odchodzi w przeszłość. Do 8 lipca 700 tys. klientów straci dostęp do poprzedniej wersji systemu. Cały proces migracji zostanie zakończony w tym roku.

mbank
źródło: mBank
Bank poinformował, że wybrani klienci będą powiadamiani indywidualnie o dacie wyłączenia dostępu do starej wersji serwisu. W przypadku osób rzadziej logujących się do banku, instytucja będzie wysyłać również wiadomości SMS. Pierwsza grupa użytkowników zostanie nieodwracalnie przeniesiona do nowego mBanku 24 czerwca. Pozostała część 700-tysięcznej rzeszy użytkowników zakończy migrację do 8 lipca.

Pierwsze fala przeprowadzki dotknie osób, które jak wykazują statystyki banku, korzystają tylko z nowego serwisu. Kolejne etapy procesu zaplanowane są na okres po wakacjach.

/mk

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 4 ~Zygfryd5

W grudniu mnie przełączyli, w styczniu podjąłem decyzję.Odchodzę po kilkunastu latach.Nie po to mam konto w banku, żebym się denerwował za każdym razem, kiedy się loguję.Żegnajcie 2 karty kredytowe, 2 linie kredytowe, fundusze, lokaty oraz 8 rachunków. Na pewno znajdę na rynku bank, który będzie mnie umiał obsłużyć w tym zakresie bez wkurzania mnie przy każdym kontakcie.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 3 ~PioterekS

http://facebook.com/NieZamykajcieStarego

! Odpowiedz
0 8 ~andrzej

Jestem posiadaczem konta w mbanku ale po tej zmianie rezygnuję. Ten nowy serwis działa mi na nerwy. Jakie konto polecacie w zamian ?

! Odpowiedz
0 10 ~Robert

Dlaczego ktoś chce mnie uszczęśliwiać na siłę? Mi w zupełności wystarczała stara wersja, jest prosta i szybka, po co mi przelewy na telefon, na twarzo książkę? Po co wykresy i kolorowe pierdoły? Jeśli coś od tylu lat działa i się sprawdza to po co psuć? a nie można było zostawić ludziom wyboru? kto chce nową wersję a kto starą....trzeba się rozejrzeć jak to wygląda u konkurencji, no niestety.... po ponad 10 wspólnych latach...P.S. gratuluję zespołowi przygotowującemu tą durną innowację super premii za ten wymysł...

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 6 ~Robert

Czy ich tam poj...ło w tym mBanku?Co to ma być?Pismo obrazkowe czy co?Szlak mnie trafia jak chodzę po tym nowym serwisie.Durny pomysł z tą zmianą.

! Odpowiedz
0 5 ~klient

szkoda tylko że sms dostałem po fakcie, do starego nie mam już dostępu, i do nowego też nie bo w haśle mam znak którego nowy system nie obsługuje. I teraz ja muszę zapłacić za ich zmieny (telefon na mlinię z prośbą o zmianę hasła). Następnie szukam innego banku ..

! Odpowiedz
0 11 ~jeszcze_klient

nowy mBank to jakas gigantyczna pomylka, z tego nie da sie korzystac!!. Albo robil to idiota, albo celowo zostalo to tak zagmatwane. MBANKU nie idzcie ta droga!!!

! Odpowiedz
0 10 ~Pablo

Ten nowy serwis to pomyłka jakich mało, jak w przedszkolu, obrazki szlaczki i takie tam. Trudno było stworzyć jakiś ładny kafelkowy dostosowany do nowego Windowsa? Nie potrzebuję wykresów moich finansów i innych pierdułkowatych obrazków, chcę prosty wyraźny i szybki serwis więc trzeba będzie poszukać takiego banku.

! Odpowiedz
0 16 ~klient

To jest KATASTROFA! Dostalem informację że za miesiąc wyłączą starą wersję bo - mało kto korzysta...

! Odpowiedz
0 15 ~uciekac_stamtad

ZYCZE MBANKOWI Z CALEGO SERCA JAK NAJSZYBSZEGO UPADKU ALBO CHOCIAZ ZANOTOWANIA OGROMNYCH STRAT. Na raz nastepny nauczycie sie sluchac ludzi dzieki ktorym istniejecie i ktorych kupa pieniedzy obracacie, pomijam juz fakt ze w stosunku do konkurencje jednoczesnie nie dajecie KOMPLETNIE NIC ! Oby tylko jak najwieksza czesc ludzi poszla po rozum do glowy i dla czystej zasady zregnozowala aby udowodnic wam (celowo z malej litery), ze w dobie internetu i obecnej konkurencji to nie wy dyktujecie warunki tylko klienci i macie sluchac ich zdania i liczyc sie z nimi. POJDZIECIE Z TORBAMI - najblizszy okres to pokaze, jestem tego pewien w 100%. Pomijam nawet szokujaco niski poziom obecnych konsultantow ktorzy 2 krotnie podawali mi bledne informacje co dla mnie jest juz parodia - raz za wartosc ubezpieczenia kart, dwa za czas w jakim wygasa karta (zastrzezenie) po zlozeniu wypowiedzenia (sam zwrocilem konsultantowi uwage, na co zaczal cos mamrotac bo glupio mu bylo i przyznal mi racje, masakra) - dobrze ze sam wczesniej to poczytalem i wiedzialem co i jak, ale jesli tam pracuje taka ekipa, to juz kompletna tragedia - oznacza to, ze kumaci ludzie ktorzy tam kiedys pracowali juz dawno zwineli sie stamtad, a w banku dzieje sie bardzo zle ...

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl